Η αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη παρουσίαση της νέας BMW M3 έχει ξεκινήσει και ήδη έχουμε την πρώτη διαρροή που μας δείχνει το πίσω μέρος της.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες, η νέα BMW M3 G80 θα διατεθεί τόσο ως τετρακίνητη, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα. Βέβαια, δεν είναι σαφές αν κάτι τέτοιο θα γίνεται με
επιλογή του οδηγού ή αν θα υπάρξουν δύο ξεχωριστές εκδόσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το δημοφιλέστερο μοντέλο του M-Division θα είναι σε θέση να κάψει τα πίσω ελαστικά.
Τα καλά νέα συνεχίζονται, μιας και η νέα M3 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ικανοποιώντας τους οπαδούς της «old school» οδήγησης. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων, με την απόδοσή να κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων, ενώ στην έκδοση Competition η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 ίππους.
επιλογή του οδηγού ή αν θα υπάρξουν δύο ξεχωριστές εκδόσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το δημοφιλέστερο μοντέλο του M-Division θα είναι σε θέση να κάψει τα πίσω ελαστικά.
Τα καλά νέα συνεχίζονται, μιας και η νέα M3 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ικανοποιώντας τους οπαδούς της «old school» οδήγησης. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων, με την απόδοσή να κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων, ενώ στην έκδοση Competition η ισχύς θα ξεπερνά τους 500 ίππους.