Ο Lewis Hamilton πήρε μια σπουδαία νίκη κόντρα στα προγνωστικά στο Μέξικο Σίτυ χάρη στην άψογη διαχείριση της hard γόμας του και το επιτυχές στοίχημα της Mercedes και βρίσκεται πλέον μία ανάσα από την οριστικοποίηση του έκτου παγκόσμιου τίτλου του.
Ο Lewis Hamilton έκανε μια μαγική εμφάνιση στο Autodromo Hermanos Rodriguez του Μέξικο Σίτυ, πήρε το μέγιστο από την στρατηγική της Mercedes και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη επί Μεξικανικού εδάφους
κόντρα στα προγνωστικά τόσο του τριημέρου όσο και πριν την έναρξη του σημερινού αγώνα. Σε μια μάχη όπου παίχτηκε κυρίως στην στρατηγική, η Mercedes επέλεξε να τραβήξει τον Βρετανό νωρίς για να περάσει στην hard γόμα, η οποία έβγαλε πιο πολλούς γύρους από όσους ανέμεναν και οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις και σε συνδυασμό με την καλή διαχείριση του Hamilton τον έφερε στην πρώτη θέση του βάθρου.
Δίπλα του, ο Sebastian Vettel, που κόπιαρε την στρατηγική ενός pit stop του Βρετανού, άλλαξε όμως ελαστικά αρκετά αργότερα και δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την λιγότερη φθορά στην SF90 του στο τέλος, δείχνοντας μια έλλειψη ρυθμού και πέφτοντας σταθερά σε κίνηση. Μάλιστα, ο Γερμανός είχε να αμυνθεί και απέναντι στην επέλαση του Valtteri Bottas ο οποίος σκαρφάλωσε από την έκτη θέση στο βάθρο και έδειχνε να έχει τον ρυθμό να χτυπήσει ακόμα και την νίκη, κόλλησε όμως για αρκετούς γύρους πίσω από την Ferrari και έχασε όποια ελπίδα τόσο για να πάρει τους 25 βαθμούς όσο και για να κρατηθεί ουσιαστικά ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου, αφού αρκεί μια όγδοη θέση στον Hamilton στο Austin για να στεφθεί και μαθηματικά πρωταθλητής.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο poleman Charles Leclerc, που ακολούθησε την λογική που είχε υπαγορεύσει η Pirelli για δύο αλλαγές ελαστικών, δεν κατάφερε με την σειρά του όμως ούτε εκείνος να εκμεταλλευτεί την πολύ πιο φρέσκια hard γόμα που φορούσε στο τέλος. Καθοριστικό ήταν μάλιστα ένα λάθος του Μονεγάσκου, όταν έχοντας πλησιάσει σε θέση βολής την Mercedes του Bottas έχασε το φρενάρισμα στην πέμπτη στροφή και μαζί το momentum και πολύτιμο χρόνο.
Στην πέμπτη και έκτη θέση τερμάτισαν οι δύο Red Bull, με τον Alexander Albon μπροστά από τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός είχε επαφή με τον Lewis Hamilton στον πρώτο γύρο, που κόστισε σε αμφότερους θέσεις ενώ υπέστη και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην απόπειρά του να προσπεράσει τον Valtteri Bottas στο στάδιο. Από εκεί και μετά, ο Ολλανδός έκανε ένα φανταστικό recovery drive κρατώντας για 66 γύρους «ζωντανή» την σκληρή γόμα και μέσα από μια σειρά από προσπεράσματα διέσωσε το 5-6 για τους «Κόκκινους Ταύρους».
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Ο Lewis Hamilton έκανε μια μαγική εμφάνιση στο Autodromo Hermanos Rodriguez του Μέξικο Σίτυ, πήρε το μέγιστο από την στρατηγική της Mercedes και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη επί Μεξικανικού εδάφους
κόντρα στα προγνωστικά τόσο του τριημέρου όσο και πριν την έναρξη του σημερινού αγώνα. Σε μια μάχη όπου παίχτηκε κυρίως στην στρατηγική, η Mercedes επέλεξε να τραβήξει τον Βρετανό νωρίς για να περάσει στην hard γόμα, η οποία έβγαλε πιο πολλούς γύρους από όσους ανέμεναν και οι πιο αισιόδοξες προβλέψεις και σε συνδυασμό με την καλή διαχείριση του Hamilton τον έφερε στην πρώτη θέση του βάθρου.
Δίπλα του, ο Sebastian Vettel, που κόπιαρε την στρατηγική ενός pit stop του Βρετανού, άλλαξε όμως ελαστικά αρκετά αργότερα και δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την λιγότερη φθορά στην SF90 του στο τέλος, δείχνοντας μια έλλειψη ρυθμού και πέφτοντας σταθερά σε κίνηση. Μάλιστα, ο Γερμανός είχε να αμυνθεί και απέναντι στην επέλαση του Valtteri Bottas ο οποίος σκαρφάλωσε από την έκτη θέση στο βάθρο και έδειχνε να έχει τον ρυθμό να χτυπήσει ακόμα και την νίκη, κόλλησε όμως για αρκετούς γύρους πίσω από την Ferrari και έχασε όποια ελπίδα τόσο για να πάρει τους 25 βαθμούς όσο και για να κρατηθεί ουσιαστικά ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου, αφού αρκεί μια όγδοη θέση στον Hamilton στο Austin για να στεφθεί και μαθηματικά πρωταθλητής.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο poleman Charles Leclerc, που ακολούθησε την λογική που είχε υπαγορεύσει η Pirelli για δύο αλλαγές ελαστικών, δεν κατάφερε με την σειρά του όμως ούτε εκείνος να εκμεταλλευτεί την πολύ πιο φρέσκια hard γόμα που φορούσε στο τέλος. Καθοριστικό ήταν μάλιστα ένα λάθος του Μονεγάσκου, όταν έχοντας πλησιάσει σε θέση βολής την Mercedes του Bottas έχασε το φρενάρισμα στην πέμπτη στροφή και μαζί το momentum και πολύτιμο χρόνο.
Στην πέμπτη και έκτη θέση τερμάτισαν οι δύο Red Bull, με τον Alexander Albon μπροστά από τον Max Verstappen. Ο Ολλανδός είχε επαφή με τον Lewis Hamilton στον πρώτο γύρο, που κόστισε σε αμφότερους θέσεις ενώ υπέστη και ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην απόπειρά του να προσπεράσει τον Valtteri Bottas στο στάδιο. Από εκεί και μετά, ο Ολλανδός έκανε ένα φανταστικό recovery drive κρατώντας για 66 γύρους «ζωντανή» την σκληρή γόμα και μέσα από μια σειρά από προσπεράσματα διέσωσε το 5-6 για τους «Κόκκινους Ταύρους».
Στην έβδομη θέση και
πρώτος ανάμεσα στους πιλότους του midfield τερμάτισε ο τοπικός ήρωας, Sergio Perez, που μαζί με τον Daniel Ricciardo που ακολούθησε εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την
ελεύθερη επιλογή ελαστικών που είχαν και αναρριχήθηκαν πάνω από τα μονοθέσια
των McLaren και Toro Rosso που είχαν πάρει θέση στο Q3.
Για την Βρετανική ομάδα
αυτός ήταν ένας αγώνας-εφιάλτης, με τον Lando Norris να φεύγει από το pitlane με ξεκούμπωτο μπροστινό αριστερό τροχό και να γυρνάει πίσω με την βοήθεια
των μηχανικών χάνοντας πάρα πολύ χρόνο και τον Carlos Sainz Jr να χάνει συνεχώς ρυθμό με την
σκληρή γόμα, «τρώγοντας» τα προσπεράσματα το ένα μετά το άλλο για να καταλήξει
13ος στον τερματισμό.
Για την ομάδα της Faenza τα
πράγματα κύλησαν πιο ομαλά με τον Pierre Gasly να
τερματίζει δέκατος, μία θέση πίσω από τον ομόσταυλό του, Daniil Kvyat. Μία επαφή του Ρώσου με
τον Nico Hulkenberg όμως
στην τελευταία στροφή του αγώνα που έστειλε τον Γερμανό στις μπαριέρες, απέφερε
ποινή για τον Kvyat, ρίχνοντάς τον 11ο και αναβιβάζοντας
τόσο τον team-mate του, όσο και τον Γερμανό της Renault που
τερμάτισε με λαβωμένη πίσω πτέρυγα.
12ος
ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Lance Stroll σε έναν ήσυχο αγώνα για τον Καναδό που δεν μπόρεσε να πλησιάσει στην
δεκάδα παρά την καλή στρατηγική αμφότερων των Racing Point. Στην 15η και 17η θέση
ολοκλήρωσαν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο οι δύο Haas,
με τον Kevin Magnussen μπροστά
από τον Romain Grosjean, ενώ ανάμεσά τους πλασαρίστηκε η Williams του George Russell. Τελευταίος τερμάτισε ο Robert Kubica, που έχασε χρόνο στο τέλος παρά το εντυπωσιακό
προσπέρασμα στον team-mate του στα μισά του αγώνα.
Εκτός μάχης τέθηκαν ο Lando Norris που απέσυρε το αυτοκίνητό του έχοντας χάσει πολύ
χρόνο και όντας στις τελευταίες θέσεις, καθώς και ο Kimi Raikkonen, σε άλλο ένα καταστροφικό Σαββατοκύριακο για την Alfa Romeo, που έχει χάσει πολύ
έδαφος στην μάχη του midfield.
Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, είναι προγραμματισμένος για το επόμενο τριήμερο, 01-03 Νοεμβρίου, στο Austin του Texas, με την δράση να ξεκινά την Παρασκευή 01/11 και τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Το pitlane είναι προγραμματισμένο να ανοίξει για την έναρξη του FP1 στις 18:00 ώρα Ελλάδος, με το FP2, τέσσερις ώρες αργότερα.
Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί το Σάββατο με τις τρίτες ελεύθερες δοκιμές στις 20:00 και τις Κατατακτήριες στις 23:00 ενώ τα κόκκινα φώτα του 19ου αγώνα του φετινού καλενταρίου θα σβήνουν την Κυριακή στις 21:10.
Όλη η δράση του τριημέρου θα καλυφθεί ζωντανά τόσο από την δημόσια τηλεόραση της ΕΡΤ όσο και από τα αθλητικά κανάλια Cosmote Sport.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος ΜπουράμαςΕπισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!