Η επιστροφή της Lancia Delta Integrale μέσα από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι πιο κοντά από ποτέ και οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για κινητήρα με 300 ίππους.
Για να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχει αυτό το εντυπωσιακό εγχείρημα, έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους δύο εταιρείες, οι Brindisi και Staff SRL, με έδρα το Τορίνο και ουσιαστικά συνεχίζουν το όραμα
του σχεδιαστή Aurelio Argentieri. Βασικός στόχος για την αναβίωση του θρύλου είναι ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερα χαμηλό βάρος και τετράγωνο σχήμα που παραπέμπει στη γνήσια Lancia Delta Integrale. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων.
Επιπλέον, να υπενθυμίσουμε ότι παρόμοια πρωτοβουλία είχε πάρει και ο 32χρονος Eugenio Amos, ένας φανατικός λάτρης της Lancia που μέσω της εταιρίας του, Automobili Amos, που θα κατασκευάσει 20 «αντίγραφα» της Delta HF Integrale. «Αγαπάω αυτό το αυτοκίνητο γιατί κέρδισε έξι παγκόσμιους τίτλους και οι άνθρωποι αγαπούν αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζονται πια», δηλώνει χαρακτηριστικά ο εμπνευστής αυτής της ιδέας.
Για να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχει αυτό το εντυπωσιακό εγχείρημα, έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους δύο εταιρείες, οι Brindisi και Staff SRL, με έδρα το Τορίνο και ουσιαστικά συνεχίζουν το όραμα
του σχεδιαστή Aurelio Argentieri. Βασικός στόχος για την αναβίωση του θρύλου είναι ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερα χαμηλό βάρος και τετράγωνο σχήμα που παραπέμπει στη γνήσια Lancia Delta Integrale. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων.
Επιπλέον, να υπενθυμίσουμε ότι παρόμοια πρωτοβουλία είχε πάρει και ο 32χρονος Eugenio Amos, ένας φανατικός λάτρης της Lancia που μέσω της εταιρίας του, Automobili Amos, που θα κατασκευάσει 20 «αντίγραφα» της Delta HF Integrale. «Αγαπάω αυτό το αυτοκίνητο γιατί κέρδισε έξι παγκόσμιους τίτλους και οι άνθρωποι αγαπούν αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζονται πια», δηλώνει χαρακτηριστικά ο εμπνευστής αυτής της ιδέας.