Μπορεί να μην υπάρχει έντονο ενδιαφέρον στην χώρα μας, μιας και το Hyundai Velostar παράγεται αποκλειστικά για το αγοραστικό κοινό της Αμερικής, αλλά η συγκεκριμένη έκδοση δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο.
Μιλάμε για ένα concept της Κορεάτικης φίρμας που θα παρουσιαστεί στην έκθεση SEMA και ενδεχομένως στο μέλλον να αποτελέσει την κορυφαία έκδοση, υποχρέωση που αυτή τη στιγμή βγάζει το Velostar N.
Ονομάζεται Hyundai Velostar N Performance concept και η εμφάνισή του είναι πολύ άγρια. Μεγάλη εισαγωγή στο καπό, splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα με πορτοκαλί λεπτομέρειες δημιουργούν πολεμικό κλίμα.
Παρόμοια αισθητική επικρατεί και στο πίσω μέρος, με μία τεράστια αεροτομή, διαχύτη και διπλή απόληξη του συστήματος εξάτμισης της Capristo. Οι ζάντες είναι μεγέθους 19 ιντσών και κατασκευάζονται από την ΟΖ, ενώ «φιλοξενούν» 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Στο εσωτερικό «πρωταγωνιστούν» οι alcantara επιφάνειες και τα πορτοκαλί διακοσμητικά στοιχεία.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η Hyundai δεν παρέχει κάποια πληροφορία, αλλά ίσως να υπάρχει μία ισχυρότερη έκδοση του 2λιτρου κινητήρα 275 ίππων που συναντάμε και το i30 N Performance. Τέλος, βελτιώσεις υπάρχουν και στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος, με ελατήρια της H&R και αντιστρεπτικές της Daewon Steel. Πώς σας φαίνεται; Θα το θέλατε στην ελληνική αγορά;
Μιλάμε για ένα concept της Κορεάτικης φίρμας που θα παρουσιαστεί στην έκθεση SEMA και ενδεχομένως στο μέλλον να αποτελέσει την κορυφαία έκδοση, υποχρέωση που αυτή τη στιγμή βγάζει το Velostar N.
Ονομάζεται Hyundai Velostar N Performance concept και η εμφάνισή του είναι πολύ άγρια. Μεγάλη εισαγωγή στο καπό, splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα με πορτοκαλί λεπτομέρειες δημιουργούν πολεμικό κλίμα.
Παρόμοια αισθητική επικρατεί και στο πίσω μέρος, με μία τεράστια αεροτομή, διαχύτη και διπλή απόληξη του συστήματος εξάτμισης της Capristo. Οι ζάντες είναι μεγέθους 19 ιντσών και κατασκευάζονται από την ΟΖ, ενώ «φιλοξενούν» 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Στο εσωτερικό «πρωταγωνιστούν» οι alcantara επιφάνειες και τα πορτοκαλί διακοσμητικά στοιχεία.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, η Hyundai δεν παρέχει κάποια πληροφορία, αλλά ίσως να υπάρχει μία ισχυρότερη έκδοση του 2λιτρου κινητήρα 275 ίππων που συναντάμε και το i30 N Performance. Τέλος, βελτιώσεις υπάρχουν και στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος, με ελατήρια της H&R και αντιστρεπτικές της Daewon Steel. Πώς σας φαίνεται; Θα το θέλατε στην ελληνική αγορά;