Πριν από μερικές ημέρες, η Audi παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του S5 Sportback και ο βελτιωτικός οίκος ABT-Sportsline δεν έχασε την ευκαιρία να παρουσιάσει την δική του, βελτιωμένη πρόταση.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Audi S5 Sportback εξοπλίζεται με V6 TDI μοτέρ χωρητικότητας 3 λίτρων και με τη βοήθεια ηλεκτρικού turbo, αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής από τις 2.500 μέχρι τις
3.100 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό turbo τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Audi SQ7.
Έπειτα από επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 384 ίππους και η ροπή έφτασε στο εντυπωσιακό νούμερο των 760 Nm. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν νέα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος έως και 40 χιλιοστά, ενώ τοποθετήθηκαν και anti-roll bars. Το κερασάκι στην τούρτα είναι οι μαύρες γυαλιστερές ζάντες μεγέθους 20 ιντσών.
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι το νέο Audi S5 Sportback εξοπλίζεται με V6 TDI μοτέρ χωρητικότητας 3 λίτρων και με τη βοήθεια ηλεκτρικού turbo, αποδίδει 347 ίππους και 700 Nm ροπής από τις 2.500 μέχρι τις
3.100 σ.α.λ. Το ηλεκτρικό turbo τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Audi SQ7.
Έπειτα από επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, η ιπποδύναμη αυξήθηκε στους 384 ίππους και η ροπή έφτασε στο εντυπωσιακό νούμερο των 760 Nm. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν νέα ελατήρια που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος έως και 40 χιλιοστά, ενώ τοποθετήθηκαν και anti-roll bars. Το κερασάκι στην τούρτα είναι οι μαύρες γυαλιστερές ζάντες μεγέθους 20 ιντσών.
Αναφορά στις επιδόσεις δεν έχει γίνει από τον γερμανικό οίκο, αλλά δεδομένου ότι για τα 100 km/h από στάση η «απλή» έκδοση χρειάζεται 4,9 δευτερόλεπτα, ενδεχομένως τα 4,5” στην περίπτωση του βελτιωμένου μοντέλου να είναι μία εφικτή επίδοση.