Η Volkswagen έχει ήδη γνωστοποιήσει ότι στις 24 Οκτωβρίου θα παρουσιάσει την 8η γενιά του Golf σε μία εκδήλωση που θα λάβει χώρα στο Wolfsburg.
Οι πρώτες φωτογραφίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας και ήδη γνωρίζουμε ότι θα εξοπλίζεται με Led φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Θα διατεθεί αποκλειστικά σε πεντάθυρη και
variant έκδοση, μιας και είναι ήδη γνωστό ότι το τρίθυρο αμάξωμα έχει καταργηθεί.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB Evo, και παρά το αυξημένο μεταξόνιο, το συνολικό βάρος θα είναι μειωμένο κατά περίπου 50 κιλά. Στο εσωτερικό η σχεδίαση λαμβάνει αρκετά στοιχεία από το μεγάλο Touareg, αφού υπάρχουν δύο οθόνες, με την πρώτη να βρίσκεται σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Τα μηχανικά σύνολα φέρνουν αρκετές ομοιότητες με τα ήδη υπάρχοντα και θα είναι ελαφρώς πιο οικονομικά. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται 3κυλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1.000 κ.εκ., ενώ δεν θα απουσιάζει ο δημοφιλής 1.5 TSI με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Οι πετρελαιοκινητήρες δεν θα απουσιάζουν από την γκάμα με τον 1.6 TDI και τον 2λιτρο TDI να δίνουν το παρόν.
Οι πρώτες φωτογραφίες έχουν δει το φως της δημοσιότητας και ήδη γνωρίζουμε ότι θα εξοπλίζεται με Led φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Θα διατεθεί αποκλειστικά σε πεντάθυρη και
variant έκδοση, μιας και είναι ήδη γνωστό ότι το τρίθυρο αμάξωμα έχει καταργηθεί.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MQB Evo, και παρά το αυξημένο μεταξόνιο, το συνολικό βάρος θα είναι μειωμένο κατά περίπου 50 κιλά. Στο εσωτερικό η σχεδίαση λαμβάνει αρκετά στοιχεία από το μεγάλο Touareg, αφού υπάρχουν δύο οθόνες, με την πρώτη να βρίσκεται σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Τα μηχανικά σύνολα φέρνουν αρκετές ομοιότητες με τα ήδη υπάρχοντα και θα είναι ελαφρώς πιο οικονομικά. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται 3κυλινδρος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1.000 κ.εκ., ενώ δεν θα απουσιάζει ο δημοφιλής 1.5 TSI με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Οι πετρελαιοκινητήρες δεν θα απουσιάζουν από την γκάμα με τον 1.6 TDI και τον 2λιτρο TDI να δίνουν το παρόν.
Στο μέλλον θα έρθει ηλεκτρική έκδοση, ενώ τα κορυφαία Golf GTI και GTI TCR θα αποδίδουν περίπου 252 και 286 ίππους. Τέλος, οι κινητήρες 2.0 TDI και 1.5 TSI θα συνοδεύονται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.