Ιστορική είναι η σημερινή ημέρα για την Volkswagen μιας και παρουσιάστηκε επίσημα η νέα γενιά του δημοφιλούς VW Golf.
Η 8η γενιά του γερμανικού hatchback παραμένει στην ίδια, επιτυχημένη σχεδιαστική φιλοσοφία με λεπτότερα Led φωτιστικά σώματα, έντονα νεύρα να διατρέχουν καπό και αμάξωμα, ενώ τοποθετήθηκε το
νέο σήμα και το λογότυπο του Golf μεταφέρθηκε στο κέντρο του πίσω μέρους.
Οι διαστάσεις της αποκλειστικά 5θυρης έκδοσης έχουν αυξηθεί αισθητά, με το μήκος να αγγίζει τα 4,28 μέτρα και το πλάτος τα 1,79 μέτρα, την ώρα που η πλατφόρμα MQB έχει εξοικονομήσει 50 ολόκληρα κιλά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Επιπλέον, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί στο 0.27, εντυπωσιακή επίδοση για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Στο εσωτερικό έχουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 10,25 ιντσών, δίπλα του μία οθόνη αφής για ενημέρωση και ψυχαγωγία μεγέθους 8,25 ιντσών (προαιρετικά 10”), αλλά την παράσταση κλέβει o επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, με τη γκάμα να είναι πιο πλούσια από ποτέ, μιας και συμπεριλαμβάνει κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου και plug-in εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας των κινητήρων βενζίνης βρίσκονται δύο τρικύλινδροι TSI χωρητικότητας 1 λίτρου που αποδίδουν 90 και 110 ίππους, αλλά υπάρχει και ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με 130 και 150 ίππους, όπου ο δεύτερος εξοπλίζεται με σύστημα ACT (απενεργοποίηση κυλίνδρων). Συνεχίζουμε με δύο τετρακύλινδρους TDI που αποδίδουν 115 και 150 ίππους αντίστοιχα, ενώ συνοδεύονται από διπλό σύστημα ψεκασμού ουρίας (twin-dosing).
Στην περίπτωση των mild plug-in υβριδικών εκδόσεων συναντάμε 48V σύστημα μίζας γεννήτριας και τρεις εκδόσεις που συνεργάζονται με κινητήρα βενζίνης και αποκλειστικά αυτόματο DSG-7. Ονομάζονται e-TSI και αποδίδουν 110, 130 και 150 ίππους. Επιπλέον, υπάρχουν και δύο plug-in επιλογές με την πρώτη να αποδίδει 204 ίππους σε συνεργασία με τον 1.4 TSI και τη δεύτερη, η οποία ονομάζεται GTE, να αποδίδει 245 ίππους.
Η 8η γενιά του γερμανικού hatchback παραμένει στην ίδια, επιτυχημένη σχεδιαστική φιλοσοφία με λεπτότερα Led φωτιστικά σώματα, έντονα νεύρα να διατρέχουν καπό και αμάξωμα, ενώ τοποθετήθηκε το
νέο σήμα και το λογότυπο του Golf μεταφέρθηκε στο κέντρο του πίσω μέρους.
Οι διαστάσεις της αποκλειστικά 5θυρης έκδοσης έχουν αυξηθεί αισθητά, με το μήκος να αγγίζει τα 4,28 μέτρα και το πλάτος τα 1,79 μέτρα, την ώρα που η πλατφόρμα MQB έχει εξοικονομήσει 50 ολόκληρα κιλά σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Επιπλέον, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί στο 0.27, εντυπωσιακή επίδοση για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Στο εσωτερικό έχουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 10,25 ιντσών, δίπλα του μία οθόνη αφής για ενημέρωση και ψυχαγωγία μεγέθους 8,25 ιντσών (προαιρετικά 10”), αλλά την παράσταση κλέβει o επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Περνάμε στα μηχανικά μέρη, με τη γκάμα να είναι πιο πλούσια από ποτέ, μιας και συμπεριλαμβάνει κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου και plug-in εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας των κινητήρων βενζίνης βρίσκονται δύο τρικύλινδροι TSI χωρητικότητας 1 λίτρου που αποδίδουν 90 και 110 ίππους, αλλά υπάρχει και ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI με 130 και 150 ίππους, όπου ο δεύτερος εξοπλίζεται με σύστημα ACT (απενεργοποίηση κυλίνδρων). Συνεχίζουμε με δύο τετρακύλινδρους TDI που αποδίδουν 115 και 150 ίππους αντίστοιχα, ενώ συνοδεύονται από διπλό σύστημα ψεκασμού ουρίας (twin-dosing).
Στην περίπτωση των mild plug-in υβριδικών εκδόσεων συναντάμε 48V σύστημα μίζας γεννήτριας και τρεις εκδόσεις που συνεργάζονται με κινητήρα βενζίνης και αποκλειστικά αυτόματο DSG-7. Ονομάζονται e-TSI και αποδίδουν 110, 130 και 150 ίππους. Επιπλέον, υπάρχουν και δύο plug-in επιλογές με την πρώτη να αποδίδει 204 ίππους σε συνεργασία με τον 1.4 TSI και τη δεύτερη, η οποία ονομάζεται GTE, να αποδίδει 245 ίππους.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα στις αρχές του 2020, ενώ στο μέλλον θα ακολουθήσουν και οι πιο ισχυρές εκδόσεις GTI, GTD και R, με την απόδοση να εκτοξεύεται έως τους 300 ίππους.