Η αντίστροφη μέτρηση για τον ερχομό του νέο Ford Fiesta είναι γεγονός και το μικρό «πυραυλάκι» θα είναι διαθέσιμο προς πώληση τόσο στην 3πορτη, όσο και στην 5πορτη έκδοσή του από την ερχόμενη άνοιξη.
Εξωτερικά, η νέα γενιά του Fiesta ST θα διαφέρει λόγω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, των Led φωτιστικών σωμάτων και του νέου bodykit που φέρει πλαινά μαρσπιέ και αεροτομή στο πίσω μέρος.
Ο sportive χαρακτήρας συνεχίζεται με τον διακριτικό διαχύτη, την διπλή απόληξη της εξάτμισης, τα λογότυπα ST και τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό το κλίμα παραμένει ίδιο με το λογότυπο ST να βρίσκεται παντού, το τιμόνι να είναι flat-buttomed και τα καθίσματα τύπου μπάκετ από την Recaro. Επίσης, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι το SYNC 3, συνδέεται με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η οθόνη του ταμπλό είναι μεγέθους 8 ιντσών.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, το νέο μοντέλο χάνει 100 κ.εκ και έναν κύλινδρο σε σχέση με το απερχόμενο, με αποτέλεσμα ο νέος τρικύλινδρος EcoBoost κινητήρας χωρητικότητας 1.600 κ.εκ, να αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι εξοπλίζεται και με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με τη Ford Performance, θα αγγίζει τα 232 km/h.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στο «στήσιμο» του Fiesta ST, κάτι που συνέβαινε βέβαια και στις προηγούμενες εκδόσεις. Αυτή τη φορά όμως το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με Torque Vectoring, σύστημα το οποίο φρενάρει τον εσωτερικό τροχό στη στροφή μειώνοντας τα φαινόμενα υποστροφής. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης από την εταιρεία Quaife, αλλά και συστήματος Launch Control για καλύτερες εκκινήσεις.
Εξωτερικά, η νέα γενιά του Fiesta ST θα διαφέρει λόγω των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, των Led φωτιστικών σωμάτων και του νέου bodykit που φέρει πλαινά μαρσπιέ και αεροτομή στο πίσω μέρος.
Ο sportive χαρακτήρας συνεχίζεται με τον διακριτικό διαχύτη, την διπλή απόληξη της εξάτμισης, τα λογότυπα ST και τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Στο εσωτερικό το κλίμα παραμένει ίδιο με το λογότυπο ST να βρίσκεται παντού, το τιμόνι να είναι flat-buttomed και τα καθίσματα τύπου μπάκετ από την Recaro. Επίσης, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι το SYNC 3, συνδέεται με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η οθόνη του ταμπλό είναι μεγέθους 8 ιντσών.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, το νέο μοντέλο χάνει 100 κ.εκ και έναν κύλινδρο σε σχέση με το απερχόμενο, με αποτέλεσμα ο νέος τρικύλινδρος EcoBoost κινητήρας χωρητικότητας 1.600 κ.εκ, να αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι εξοπλίζεται και με σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Τα 100 km/h από στάση θα έρχονται σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με τη Ford Performance, θα αγγίζει τα 232 km/h.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στο «στήσιμο» του Fiesta ST, κάτι που συνέβαινε βέβαια και στις προηγούμενες εκδόσεις. Αυτή τη φορά όμως το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με Torque Vectoring, σύστημα το οποίο φρενάρει τον εσωτερικό τροχό στη στροφή μειώνοντας τα φαινόμενα υποστροφής. Επιπλέον, στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης από την εταιρεία Quaife, αλλά και συστήματος Launch Control για καλύτερες εκκινήσεις.