Έπειτα από μία σειρά teaser φωτογραφιών που αποκάλυπταν κομμάτια της νέας Mercedes-AMG GT 4-Door, έφτασε η ώρα της επίσημης παρουσίασής της στην έκθεση της Γενεύης.
Το νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας αποτελεί ουσιαστικά την 4πορτη έκδοση του ομώνυμου supercar, ο κύριος αντίπαλος του δεν είναι άλλος από την Porsche Panamera, ενώ είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις,
την AMG GT 53, την GT 63 και την κορυφαία GT 63 S.
Εξωτερικά διακρίνεται ο επιθετικός του χαρακτήρας, με τα νέα φωτιστικά σώματα, τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και τους τεράστιους αεραγωγούς. Το σχήμα παραπέμπει ασφαλώς σε coupe όχημα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ο αεροδυναμικός διαχύτης και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Στην περίπτωση της GT 63 η αεροτομή είναι μόνιμα υψωμένη, ενώ στην GT53 αναδιπλούμενη.
Το εσωτερικό του coupe επιδόσεων έχει διαμορφωθεί ακολουθώντας την AMG φιλοσοφία. Κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά στοιχεία, ενώ σε πολλά σημεία υπάρχει δέρμα τύπου alcantara, όπως πχ στο flat-buttomed τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων, ακολουθώντας τη νέα τεχνολογία, είναι ψηφιακός, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει άλλη μία οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η έκδοση AMG GT 53 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και το 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο χωρητικότητας 3 λίτρων. Η συνδυαστική απόδοση είναι 435 ίπποι, ενώ η ροπή φτάνει στα 530 Nm. Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 km/h να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 285 km/h.
Συνεχίζουμε με την AMG GT 63 με τον V8 biturbo κινητήρα 4 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής, ενώ η κορυφαία έκδοση φτάνει στους 639 ίππους με 900 Nm ροπής. Η επιτάχυνση μέχρι τα 100 km/h έρχεται σε 3,4 και 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ οι τελικές είναι 310 και 315 αντίστοιχα.
Η κίνηση περνά στο οδόστρωμα από 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, TCT στην GT 53 και MCT με κατανομή ροπής και drift mode στις GT 63, ενώ όλες οι εκδόσεις προσφέρονται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.
Οι πωλήσεις των εν λόγω μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι του 2018.
Το νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας αποτελεί ουσιαστικά την 4πορτη έκδοση του ομώνυμου supercar, ο κύριος αντίπαλος του δεν είναι άλλος από την Porsche Panamera, ενώ είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις,
την AMG GT 53, την GT 63 και την κορυφαία GT 63 S.
Εξωτερικά διακρίνεται ο επιθετικός του χαρακτήρας, με τα νέα φωτιστικά σώματα, τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το καπό και τους τεράστιους αεραγωγούς. Το σχήμα παραπέμπει ασφαλώς σε coupe όχημα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ο αεροδυναμικός διαχύτης και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Στην περίπτωση της GT 63 η αεροτομή είναι μόνιμα υψωμένη, ενώ στην GT53 αναδιπλούμενη.
Το εσωτερικό του coupe επιδόσεων έχει διαμορφωθεί ακολουθώντας την AMG φιλοσοφία. Κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά στοιχεία, ενώ σε πολλά σημεία υπάρχει δέρμα τύπου alcantara, όπως πχ στο flat-buttomed τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων, ακολουθώντας τη νέα τεχνολογία, είναι ψηφιακός, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει άλλη μία οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, η έκδοση AMG GT 53 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και το 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο χωρητικότητας 3 λίτρων. Η συνδυαστική απόδοση είναι 435 ίπποι, ενώ η ροπή φτάνει στα 530 Nm. Το αποτέλεσμα είναι τα 0-100 km/h να έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 285 km/h.
Συνεχίζουμε με την AMG GT 63 με τον V8 biturbo κινητήρα 4 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής, ενώ η κορυφαία έκδοση φτάνει στους 639 ίππους με 900 Nm ροπής. Η επιτάχυνση μέχρι τα 100 km/h έρχεται σε 3,4 και 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ οι τελικές είναι 310 και 315 αντίστοιχα.
Η κίνηση περνά στο οδόστρωμα από 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, TCT στην GT 53 και MCT με κατανομή ροπής και drift mode στις GT 63, ενώ όλες οι εκδόσεις προσφέρονται με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.
Οι πωλήσεις των εν λόγω μοντέλων αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι του 2018.