Η κορυφαία έκδοση της Ferrari 488 GTB είναι πλέον γεγονός. Η παράδοση ξεκίνησε με την 360 Challenge Stradale, συνεχίστηκε με τις 430 Scuderia και 458 Speciale, ενώ η νέα κορυφαία έκδοση ονομάζεται 488 Pista και αποτελεί τη Ferrari με τον ισχυρότερο V8 στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Ας τη γνωρίσουμε καλύτερα!
Η «καρδιά» του νέου supercar είναι ουσιαστικά μία βελτίωση του πολυβραβευμένου V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων που συναντάμε στην «απλή» έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, η απόδοση
έχει απογειωθεί στους 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ τα 770 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 2,85 δευτερόλεπτα και τα 200 km/h σε 7,6”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h. Για να καταλάβετε τη διαφορά σε σχέση με την GTB, στην «απλή» έκδοση οι παραπάνω επιδόσεις ολοκληρώνονται σε 3 και 8,3 δεύτερα αντίστοιχα.
Πέρα από τα αεροδυναμικά βοηθήματα που προσφέρουν 20% μεγαλύτερο ποσοστό κάθετης αντίδρασης, οι μηχανικοί της Ferrari βελτίωσαν το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε προκειμένου το βάρος της 488 Pista να μην ξεπεράσει τα μόλις 1.290 (-90 σε σχέση με την GTB).
Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκαν ελαφριά υλικά, όπως αλουμίνιο για το πάτωμα και carbon για τις ζάντες μεγέθους 20 ιντσών, το καπάκι του μοτέρ, την πίσω αεροτομή τους προφυλακτήρες, αλλά και μέρη του εσωτερικού, όπως η κεντρική κονσόλα και το ταμπλό.
Περνώντας στα δυσάρεστα τώρα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, πέρα από το υψηλό χρηματικό ποσό που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, για την απόκτηση μίας Ferrari 488 Pista θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας την 488 GTB, μία αγωνιστική Ferrari, αλλά και ένα αντίστοιχο ειδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, όπως πχ η Stradale ή η Speciale.
Οπότε, προς το παρόν, ας την απολαύσουμε στο παρακάτω video που μόλις δημοσιεύθηκε!
Η «καρδιά» του νέου supercar είναι ουσιαστικά μία βελτίωση του πολυβραβευμένου V8 κινητήρα χωρητικότητας 3,9 λίτρων που συναντάμε στην «απλή» έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, η απόδοση
έχει απογειωθεί στους 720 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ τα 770 Nm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται σε μόλις 2,85 δευτερόλεπτα και τα 200 km/h σε 7,6”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h. Για να καταλάβετε τη διαφορά σε σχέση με την GTB, στην «απλή» έκδοση οι παραπάνω επιδόσεις ολοκληρώνονται σε 3 και 8,3 δεύτερα αντίστοιχα.
Πέρα από τα αεροδυναμικά βοηθήματα που προσφέρουν 20% μεγαλύτερο ποσοστό κάθετης αντίδρασης, οι μηχανικοί της Ferrari βελτίωσαν το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε προκειμένου το βάρος της 488 Pista να μην ξεπεράσει τα μόλις 1.290 (-90 σε σχέση με την GTB).
Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα χρησιμοποιήθηκαν ελαφριά υλικά, όπως αλουμίνιο για το πάτωμα και carbon για τις ζάντες μεγέθους 20 ιντσών, το καπάκι του μοτέρ, την πίσω αεροτομή τους προφυλακτήρες, αλλά και μέρη του εσωτερικού, όπως η κεντρική κονσόλα και το ταμπλό.
Περνώντας στα δυσάρεστα τώρα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι, πέρα από το υψηλό χρηματικό ποσό που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, για την απόκτηση μίας Ferrari 488 Pista θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας την 488 GTB, μία αγωνιστική Ferrari, αλλά και ένα αντίστοιχο ειδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, όπως πχ η Stradale ή η Speciale.
Οπότε, προς το παρόν, ας την απολαύσουμε στο παρακάτω video που μόλις δημοσιεύθηκε!