Μπορεί να έχουμε ταυτίσει λανθασμένα τη βελτίωση των αυτοκινήτων με την αύξηση της ιπποδύναμης, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι σωστό και η Audi το γνωρίζει πολύ καλά, ειδικά για ένα αυτοκίνητο του οποίου η ισχύς αγγίζει ήδη τους 600 ίππους.
Έτσι, η γερμανική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει μία ειδική έκδοση που ονομάζεται «Audi Sport Performance Parts» και δίνει έμφαση αποκλειστικά στη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς. Εξωτερικά
υπάρχει μία σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρός και το πλαϊνό τμήμα, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται μία αεροτομή και ο διαχύτης. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, στα 150 km/h η κάθετη δύναμη διπλασιάζεται σε σχέση με ένα απλό Audi R8 και στα 330 km/h φτάνει στα 250 κιλά, επιπλέον 100 δηλαδή σε σχέση απλές εκδόσεις.
Για τη μείωση του βάρους χρησιμοποιούνται ειδικές ζάντες μεγέθους 20 ιντσών που εξοικονομούν 8 κιλά και συνοδεύονται από ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 με διαστάσεις 305/30. Ασφαλώς τα φρένα είναι κεραμικά, ενώ βάρος εξοικονομήθηκε από το σύστημα εξάτμισης με χρήση τιτανίου και από όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα που είναι carbon.
Μπορεί, λοιπόν, η ισχύς του V10 κινητήρα να παρέμεινε η ίδια, αλλά η διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά θα είναι σίγουρα τεράστια. Συνολικά θα παραχθούν 44 αντίτυπα, με τα 5 να είναι δεξιοτίμονα γιατί προορίζονται για την Αγγλία, ενώ η τιμή θα είναι υψηλότερη σε σχέση με μία Lamborgini Huracan.
Έτσι, η γερμανική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει μία ειδική έκδοση που ονομάζεται «Audi Sport Performance Parts» και δίνει έμφαση αποκλειστικά στη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς. Εξωτερικά
υπάρχει μία σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρός και το πλαϊνό τμήμα, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται μία αεροτομή και ο διαχύτης. Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, στα 150 km/h η κάθετη δύναμη διπλασιάζεται σε σχέση με ένα απλό Audi R8 και στα 330 km/h φτάνει στα 250 κιλά, επιπλέον 100 δηλαδή σε σχέση απλές εκδόσεις.
Για τη μείωση του βάρους χρησιμοποιούνται ειδικές ζάντες μεγέθους 20 ιντσών που εξοικονομούν 8 κιλά και συνοδεύονται από ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 με διαστάσεις 305/30. Ασφαλώς τα φρένα είναι κεραμικά, ενώ βάρος εξοικονομήθηκε από το σύστημα εξάτμισης με χρήση τιτανίου και από όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα που είναι carbon.
Μπορεί, λοιπόν, η ισχύς του V10 κινητήρα να παρέμεινε η ίδια, αλλά η διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά θα είναι σίγουρα τεράστια. Συνολικά θα παραχθούν 44 αντίτυπα, με τα 5 να είναι δεξιοτίμονα γιατί προορίζονται για την Αγγλία, ενώ η τιμή θα είναι υψηλότερη σε σχέση με μία Lamborgini Huracan.