Η αεροδυναμική κάθε οχήματος είναι σημαντική τόσο για τις επιδόσεις, όσο και για την κατανάλωση. Φαίνεται, όμως, ότι η Mercedes-Benz δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε αυτόν τον τομέα!
Μέχρι πρότινος το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η Mercedes-Benz CLA με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.23, αλλά το μοντέλο που θα την αντικαταστήσει στο τέλος του 2018 πέτυχε ακόμα
καλύτερη επίδοση. Ασφαλώς μιλάμε για την Mercedes A-Class Sedan με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd=0.22 και μετωπική επιφάνεια 0,49 τετραγωνικά μέτρα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο συγκεκριμένος συντελεστής παίζει καθοριστικό ρόλο στην αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου, η οποία προκύπτει από τον τύπο D = 1/2 x Cd x p x A x V2 όπου,
ρ: η πυκνότητα του ρευστού,
Α: η μετωπική επιφάνεια του οχήματος,
V: η ταχύτητα του οχήματος ,
Cd: η αεροδυναμική αντίσταση
Τέλος δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η sedan έκδοση πετυχαίνει το ρεκόρ, αφού πάντα η ροή του αέρα είναι ομαλότερη σε σχέση με την hatchback έκδοση. Ενδεικτικά, το αντίστοιχο μοντέλο στην hatchback έκδοση πετυχαίνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0.25.
Μέχρι πρότινος το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής ήταν η Mercedes-Benz CLA με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.23, αλλά το μοντέλο που θα την αντικαταστήσει στο τέλος του 2018 πέτυχε ακόμα
καλύτερη επίδοση. Ασφαλώς μιλάμε για την Mercedes A-Class Sedan με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd=0.22 και μετωπική επιφάνεια 0,49 τετραγωνικά μέτρα.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο συγκεκριμένος συντελεστής παίζει καθοριστικό ρόλο στην αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου, η οποία προκύπτει από τον τύπο D = 1/2 x Cd x p x A x V2 όπου,
ρ: η πυκνότητα του ρευστού,
Α: η μετωπική επιφάνεια του οχήματος,
V: η ταχύτητα του οχήματος ,
Cd: η αεροδυναμική αντίσταση
Τέλος δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η sedan έκδοση πετυχαίνει το ρεκόρ, αφού πάντα η ροή του αέρα είναι ομαλότερη σε σχέση με την hatchback έκδοση. Ενδεικτικά, το αντίστοιχο μοντέλο στην hatchback έκδοση πετυχαίνει συντελεστή οπισθέλκουσας 0.25.