Ο Lewis Hamilton πήρε την νίκη και στην Σιγκαπούρη, έφτασε τις επτά την φετινή σεζόν και, σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Sebastian Vettel, μοιάζει πλέον το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον παγκόσμιο τίτλο, έχοντας διευρύνει στους 40 βαθμούς την διαφορά από τον μεγάλο του αντίπαλο.
Ο Jacques Villeneuve είχε σχολιάσει στον απόηχο της μεγάλης νίκης του Lewis Hamilton στο Hockenheimring από την 14η θέση του grid, πως εκείνο το αποτέλεσμα θα μπορούσε κάλλιστα να
αποτελέσει την απαρχή ενός ασταμάτητου σερί για τον Lewis Hamilton που θα τον έφερνε στον πέμπτο του παγκόσμιο τίτλο.
Τέσσερις αγώνες αργότερα, από τους οποίους ο Hamilton έχει κερδίσει τους τρεις, ο Βρετανός έχει πια ένα τεράστιο προβάδισμα 40 ολόκληρων βαθμών στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών και βαδίζει ολοταχώς για να κάνει μετά το σημερινό ρουά και το ματ στον αντίπαλό του, Sebastian Vettel και να γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα δίπλα σε αυτά των πολυπρωταθλητών, Michael Schumacher και Juan Manuel Fangio.
Σήμερα, ο Hamilton ήταν ασταμάτητος από την αρχή, διαχειρίστηκε μαεστρικά το προβάδισμά του, πίεσε όσο χρειαζόταν για να αναγκάσει την Ferrari να κάνει άλλο ένα λάθος, αυτήν την φορά στην στρατηγική του Vettel και δεν απειλήθηκε πουθενά, εξαιρουμένου ίσως ενός σημείου όπου χάνοντας πολύ χρόνο στα ντουμπλαρίσματα των πιο αργών μονοθεσίων που μάχονταν με ένταση, είδε τον Max Verstappen να τον πλησιάζει απειλητικά. Ακόμα και τότε, όμως, ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίστηκε με υπομονή την κατάσταση και όταν ξέμπλεξε οριστικά από τους Grosjean και Sirotkin πάτησε το πόδι στο τέρμα και εξαφανίστηκε στον ορίζοντα.
Δεύτερος, πίσω του, τερμάτισε ο Max Verstappen, συνεχίζοντας το σερί που θέλει μία Red Bull να τερματίζει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην Σιγκαπούρη από το 2014 και έπειτα, πότε με τον Sebastian Vettel (2014) και πότε με τον σχεδόν μόνιμο εκεί Daniel Ricciardo (2015-2016-2017). Φέτος όμως ήταν η χρονιά του Ολλανδού να δρέψει τις δάφνες και να γευτεί την σαμπάνια της επιτυχίας. Όλα αυτά βέβαια, χάρη και στην έξοχη στρατηγική της ομάδας που εκμεταλλευόμενη την βιασύνη της Ferrari να βάλει νωρίς-νωρίς στα pits τον Sebastian Vettel και την ατυχία του Γερμανού να βγει πίσω από την Force India του Sergio Perez, χάραξε την δική της πορεία με σκοπό να περάσει ο Ολλανδός τον Γερμανό στα pits και τα κατάφερε μετά μοναδική στάση του Verstappen για αλλαγή ελαστικών.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Ο Jacques Villeneuve είχε σχολιάσει στον απόηχο της μεγάλης νίκης του Lewis Hamilton στο Hockenheimring από την 14η θέση του grid, πως εκείνο το αποτέλεσμα θα μπορούσε κάλλιστα να
αποτελέσει την απαρχή ενός ασταμάτητου σερί για τον Lewis Hamilton που θα τον έφερνε στον πέμπτο του παγκόσμιο τίτλο.
Τέσσερις αγώνες αργότερα, από τους οποίους ο Hamilton έχει κερδίσει τους τρεις, ο Βρετανός έχει πια ένα τεράστιο προβάδισμα 40 ολόκληρων βαθμών στην κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών και βαδίζει ολοταχώς για να κάνει μετά το σημερινό ρουά και το ματ στον αντίπαλό του, Sebastian Vettel και να γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα δίπλα σε αυτά των πολυπρωταθλητών, Michael Schumacher και Juan Manuel Fangio.
Σήμερα, ο Hamilton ήταν ασταμάτητος από την αρχή, διαχειρίστηκε μαεστρικά το προβάδισμά του, πίεσε όσο χρειαζόταν για να αναγκάσει την Ferrari να κάνει άλλο ένα λάθος, αυτήν την φορά στην στρατηγική του Vettel και δεν απειλήθηκε πουθενά, εξαιρουμένου ίσως ενός σημείου όπου χάνοντας πολύ χρόνο στα ντουμπλαρίσματα των πιο αργών μονοθεσίων που μάχονταν με ένταση, είδε τον Max Verstappen να τον πλησιάζει απειλητικά. Ακόμα και τότε, όμως, ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίστηκε με υπομονή την κατάσταση και όταν ξέμπλεξε οριστικά από τους Grosjean και Sirotkin πάτησε το πόδι στο τέρμα και εξαφανίστηκε στον ορίζοντα.
Δεύτερος, πίσω του, τερμάτισε ο Max Verstappen, συνεχίζοντας το σερί που θέλει μία Red Bull να τερματίζει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην Σιγκαπούρη από το 2014 και έπειτα, πότε με τον Sebastian Vettel (2014) και πότε με τον σχεδόν μόνιμο εκεί Daniel Ricciardo (2015-2016-2017). Φέτος όμως ήταν η χρονιά του Ολλανδού να δρέψει τις δάφνες και να γευτεί την σαμπάνια της επιτυχίας. Όλα αυτά βέβαια, χάρη και στην έξοχη στρατηγική της ομάδας που εκμεταλλευόμενη την βιασύνη της Ferrari να βάλει νωρίς-νωρίς στα pits τον Sebastian Vettel και την ατυχία του Γερμανού να βγει πίσω από την Force India του Sergio Perez, χάραξε την δική της πορεία με σκοπό να περάσει ο Ολλανδός τον Γερμανό στα pits και τα κατάφερε μετά μοναδική στάση του Verstappen για αλλαγή ελαστικών.
Τελικά, ο Vettel τερμάτισε εκεί από όπου εκκίνησε, παρά την
επιτυχημένη επιθετική του κίνηση επί του Verstappen στην εκκίνηση και ταυτόχρονα παρά το ρίσκο της Ferrari να περάσει από την πιο μαλακή hypersoft γόμα στην ultrasoft και να
επιχειρήσει να βγάλει με αυτήν όλο τον αγώνα. Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής
αντιμετώπισε μεγάλη δυσκολία στην διαχείριση των ελαστικών του αλλά τελικά
κατάφερε να αποφύγει μια εξόχως κοστοβόρα δεύτερη στάση στα pits και να τερματίσει στο βάθρο, ολόκληρα 39 και πλέον
δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton.
Από εκεί και έπειτα,
μεγάλη μάχη δόθηκε ανάμεσα στους Bottas, Raikkonen και Ricciardo για την τέταρτη θέση καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα. Μία μάχη όμως που δεν
τελεσφόρησε για κανέναν, αφού τόσο ο Kimi όσο και ο Daniel τερμάτισαν
τελικά στις θέσεις εκκίνησής τους, πίσω από την δεύτερη Mercedes του Bottas.
Στην έβδομη θέση τερμάτισε για πρώτη φορά από το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν ο Fernando Alonso. Ο Ισπανός έκανε εξαιρετική διαχείριση της στρατηγικής του και της ελεύθερης επιλογής ελαστικών που του έδινε η 11η θέση στο grid και με ένα μεγάλο πρώτο stint κατάφερε να χτίσει ένα μαξιλαράκι ασφαλείας από τους ανταγωνιστές του, έτσι ώστε μετά το pit stop του να μην χάσει θέσεις και τελικά να τερματίσει ως «best of the rest» για μόλις δεύτερη φορά φέτος, όντας μάλιστα και ο μόνος εκτός της πρώτης εξάδας που δεν έμεινε έναν γύρο πίσω από τον πρωτοπόρο Hamilton.
Από εκεί και έπειτα, την δεκάδα έκλεισαν οι δύο Renault που πιστοποίησαν την καλή φόρμα που αναμενόταν να εμφανίσουν στην Σιγκαπούρη, με τον Carlos Sainz Jr, που πέρυσι σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του εκεί, να τερματίζει όγδοος και τον Nico Hulkenberg να παίρνει τον έναν βαθμό της δέκατης θέσης.
Ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της ομάδας του Enstone, πλασαρίστηκε ο Charles Leclerc, σκοράροντας τους πρώτους του βαθμούς από το Αυστριακό Grand Prix, στον απόηχο της ανακοίνωσης της Scuderia Ferrari πως θα αντικαταστήσει τον Kimi Raikkonen στο δεύτερο cockpit της ομάδας την επόμενη σεζόν.
Οριακά εκτός βαθμών έμειναν οι έτερες Sauber και McLaren με τον Marcus Ericsson, που για μεγάλο κομμάτι του αγώνα ήταν στην δεκάδα πριν αλλάξει ελαστικά, να τερματίζει 11ος και τον Stoffel Vandoorne σε έναν από τους καλύτερους αγώνες του τον τελευταίο καιρό, όντας free agent πλέον για την επόμενη σεζόν, στην 12η θέση.
Από εκεί και έπειτα 13ος βρέθηκε ο Pierre Gasly και 14ος ο Lance Stroll, σε ένα κακό τριήμερο τόσο για την Toro Rosso όσο και για την Williams, που δεν σκόραραν καθόλου βαθμούς, ενώ μόλις 15ος τερμάτισε ο Romain Grosjean έπειτα από τις πολύ ενθαρρυντικές για την Haas χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές όπου ο Γάλλος είχε πάρει την όγδοη θέση. Ταυτόχρονα, ο team-mate του, Kevin Magnussen, τερμάτισε 18ος πιστοποιώντας το πρόβλημα της VF-18 σε πίστες πόλεις που είχε πρωτοεμφανιστεί στο Πριγκιπάτο του Monaco.
Ανάμεσα στις δύο Haas, βρέθηκε ο Sergio Perez που είχε δις επαφή, αρχικά με τον team-mate του, Esteban Ocon στην εκκίνηση, που έφερε τον Γάλλο στον τοίχο και το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και έπειτα με τον Sergey Sirotkin, όταν και μετά από πολλούς γύρους αψιμαχιών εντός πίστας, ο Perez περνώντας τον Ρώσο έπεσε πάνω του, αποκομίζοντας μία ποινή διέλευσης από τα pit και καταστρέφοντας οριστικά τον αγώνα του.
Μεγάλη μάχη με τον Sergey Sirotkin έδωσε και ο Brendon Hartley, που τερμάτισε πίσω από τον Perez, αποκοτιά της οποίας υπήρξε η ποινή πέντε δευτερολέπτων που αποκόμισε ο Ρώσος όταν παραλίγο να ρίξει την STR-13 του Νεοζηλανδού στον τοίχο και η οποία έριξε τον πιλότο της Williams στην 19η θέση.Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!