Η Lancia είναι μία εταιρία που αγαπήθηκε πολύ από τους φίλους της αυτοκίνησης και ένας από τους λόγους που έγινε κάτι τέτοιο ονομάζεται Lancia Delta HF Integrale. Ήρθε, λοιπόν, η αναβίωση του μοντέλου, αλλά δυστυχώς όχι από την ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο 32χρονος Eugenio Amos είναι ένας φανατικός λάτρης της Lancia και μέσω της εταιρίας του, Automobili Amos, θα κατασκευάσει 20 «αντίγραφα» της Delta HF Integrale. «Αγαπάω αυτό το αυτοκίνητο γιατί κέρδισε
έξι παγκόσμιους τίτλους και οι άνθρωποι αγαπούν αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζονται πια», δηλώνει χαρακτηριστικά ο εμπνευστής αυτής της ιδέας.
Οι 20 Lancia Delta Futurista που θα κατασκευαστούν είναι τρίπορτα, αντί για πεντάπορτα, με το μετατρόχιο να είναι φαρδύτερο, ενώ θα γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων για την κατασκευή του αμαξώματος. Το εσωτερικό, από την άλλη, θα θυμίζει περισσότερο την Delta S4 Stradale.
Όσον αφορά στον κινητήρα, ο υπερτροφοδοτούμενος 2λιτρος θα είναι ελαφρώς τροποποιημένος και πιθανολογείται ότι θα αποδίδει 330 ίππους. Παράλληλα, αλλαγές θα γίνουν και στο σύστημα ανάρτησης, ώστε να βελτιωθεί η δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.
Για το τέλος αφήνουμε το κόστος αγοράς το οποίο αγγίζει τα 300.000 ευρώ και την παροχή μίας Lancia Delta Integrale 16v πάνω στην οποία θα «κτιστεί» το νέο αυτοκίνητο.
Ο 32χρονος Eugenio Amos είναι ένας φανατικός λάτρης της Lancia και μέσω της εταιρίας του, Automobili Amos, θα κατασκευάσει 20 «αντίγραφα» της Delta HF Integrale. «Αγαπάω αυτό το αυτοκίνητο γιατί κέρδισε
έξι παγκόσμιους τίτλους και οι άνθρωποι αγαπούν αυτοκίνητα που δεν κατασκευάζονται πια», δηλώνει χαρακτηριστικά ο εμπνευστής αυτής της ιδέας.
Οι 20 Lancia Delta Futurista που θα κατασκευαστούν είναι τρίπορτα, αντί για πεντάπορτα, με το μετατρόχιο να είναι φαρδύτερο, ενώ θα γίνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων για την κατασκευή του αμαξώματος. Το εσωτερικό, από την άλλη, θα θυμίζει περισσότερο την Delta S4 Stradale.
Όσον αφορά στον κινητήρα, ο υπερτροφοδοτούμενος 2λιτρος θα είναι ελαφρώς τροποποιημένος και πιθανολογείται ότι θα αποδίδει 330 ίππους. Παράλληλα, αλλαγές θα γίνουν και στο σύστημα ανάρτησης, ώστε να βελτιωθεί η δυναμική συμπεριφορά του οχήματος.
Για το τέλος αφήνουμε το κόστος αγοράς το οποίο αγγίζει τα 300.000 ευρώ και την παροχή μίας Lancia Delta Integrale 16v πάνω στην οποία θα «κτιστεί» το νέο αυτοκίνητο.