Θυμάστε το πρόγραμμα «Nismo Heritage Parts», που έδινε τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες GT-R R32 να επιλέξουν γνήσια ανταλλακτικά; Πλέον τα νέα είναι ακόμα πιο ευχάριστα διότι ξεκινά η παραγωγή του θρυλικού κινητήρα RB26.
Πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ που τοποθετήθηκε κάτω από το καπό των θρυλικών Nissan Skyline R32, R33 και R34. Αποδίδει 280 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ, ενώ
είναι twin-turbo χωρητικότητας 2,6 λίτρων και φημίζεται για τη μεγάλη δυνατότητα βελτίωσης χωρίς «επέμβαση» στα σωθικά του.
Ενδεικτικά, η τιμή της κεφαλής αγγίζει τα 1.500€ και του μπλοκ τα 1.370€, ενώ υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας και γνήσιων περιφερειακών συστημάτων, όπως η αντλία βενζίνης, τα κολάρα και οι καλωδιώσεις. Πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τα διαθέσιμα ανταλλακτικά.
Πλέον οι τυχεροί ιδιοκτήτες αυτών των ιαπωνικών «θρύλων» μπορούν να απολαμβάνουν καθημερινά τη συμβίωση με ένα GT-R, μιας και ανά πάσα στιγμή μπορούν να βρουν από γνήσιους διακόπτες παραθύρων μέχρι ολοκαίνουριο κινητήρα. Καιρός να ακολουθήσουν αυτή την ιδέα κι άλλες εταιρείες!
Πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ που τοποθετήθηκε κάτω από το καπό των θρυλικών Nissan Skyline R32, R33 και R34. Αποδίδει 280 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ, ενώ
είναι twin-turbo χωρητικότητας 2,6 λίτρων και φημίζεται για τη μεγάλη δυνατότητα βελτίωσης χωρίς «επέμβαση» στα σωθικά του.
Ενδεικτικά, η τιμή της κεφαλής αγγίζει τα 1.500€ και του μπλοκ τα 1.370€, ενώ υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας και γνήσιων περιφερειακών συστημάτων, όπως η αντλία βενζίνης, τα κολάρα και οι καλωδιώσεις. Πατώντας εδώ μπορείτε να βρείτε όλα τα διαθέσιμα ανταλλακτικά.
Πλέον οι τυχεροί ιδιοκτήτες αυτών των ιαπωνικών «θρύλων» μπορούν να απολαμβάνουν καθημερινά τη συμβίωση με ένα GT-R, μιας και ανά πάσα στιγμή μπορούν να βρουν από γνήσιους διακόπτες παραθύρων μέχρι ολοκαίνουριο κινητήρα. Καιρός να ακολουθήσουν αυτή την ιδέα κι άλλες εταιρείες!