Η πρώτη θέση επέστρεψε και πάλι στο ελληνικό Mutsubishi Evo μετά το δεύτερο πέρασμα στο Abu Dhabi με το χρονόμετρο να σταματάει στα 7,70 δευτερόλεπτα.
Όσοι είδαμε το πέρασμα, αλλά και τα επίσημα αποτελέσματα διαπιστώσαμε κατευθείαν ότι κάτι δεν πήγε καλά στα τελευταία μέτρα. Η απάντηση έρχεται από τον ιδιοκτήτη της Extreme Tuners, Σπύρο Πανόπουλο,
ο οποίος τόνισε ότι στα 250 με 300 μέτρα κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού και το αυτοκίνητο επιβράδυνε.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ταχύτητα στα 200 μέτρα ήταν ίδια με την ταχύτητα εξόδου. Το συγκεκριμένο πέρασμα έγινε με σετάρισμα στους 1.600 ίππους και, όπως αποδεικνύεται, αν δεν είχε υπάρξει αστοχία, η ταχύτητα εξόδου θα ήταν περίπου 320 km/h.
Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι κατά την ολοκλήρωση του περάσματος της Πέμπτης (8.4” - 302 km/h) εκτοξεύτηκε η τάπα λαδιού, ο κινητήρας στέγνωσε και οι μηχανικοί προχώρησαν σε αλλαγή μοτέρ τις νυχτερινές ώρες.
Ο στόχος επιτεύχθηκε παρά τις πολλές ατυχίες της ελληνικής ομάδας, μιας και ούτε ο κομμένος ιμάντας δεν κατάφερε να τους σταματήσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ελληνικό Evo μπορεί να κατεβάσει περισσότερο τον χρόνο, πολύ περισσότερο! Συγχαρητήρια για ακόμα μία φορά σε όλους!
ο οποίος τόνισε ότι στα 250 με 300 μέτρα κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού και το αυτοκίνητο επιβράδυνε.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ταχύτητα στα 200 μέτρα ήταν ίδια με την ταχύτητα εξόδου. Το συγκεκριμένο πέρασμα έγινε με σετάρισμα στους 1.600 ίππους και, όπως αποδεικνύεται, αν δεν είχε υπάρξει αστοχία, η ταχύτητα εξόδου θα ήταν περίπου 320 km/h.
Τέλος, αξίζει να τονίσουμε ότι κατά την ολοκλήρωση του περάσματος της Πέμπτης (8.4” - 302 km/h) εκτοξεύτηκε η τάπα λαδιού, ο κινητήρας στέγνωσε και οι μηχανικοί προχώρησαν σε αλλαγή μοτέρ τις νυχτερινές ώρες.
Ο στόχος επιτεύχθηκε παρά τις πολλές ατυχίες της ελληνικής ομάδας, μιας και ούτε ο κομμένος ιμάντας δεν κατάφερε να τους σταματήσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ελληνικό Evo μπορεί να κατεβάσει περισσότερο τον χρόνο, πολύ περισσότερο! Συγχαρητήρια για ακόμα μία φορά σε όλους!