Για πολλούς ένα από τα ομορφότερα hot hatches, η πρώτη γενιά των Ford Focus RS αγαπήθηκε και παραμένει ακόμα ποθητή, κάτι που αποδεικνύεται και λόγω της τιμής της.
Κατασκευάστηκε συνολικά σε μόλις 4.500 αντίτυπα, από το 2002 έως και το 2003, εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου της OZ που «φιλοξενούν» φρένα της Brembo και μπλοκέ διαφορικό της Quaife. Είναι 6,5
εκατοστά φαρδύτερο από ένα Focus της σειράς και στο εσωτερικό κλέβουν την παράσταση τα εντυπωσιακά καθίσματα της Sparco.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 2λιτρος Duratec κινητήρας με τουρμπίνα της Garrett και η απόδοση φτάνει στους 215 ίππους, επίδοση του εκτοξεύει το αμάξωμα των περίπου 1.400 κιλών μέχρι τα 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρίσκεται σε εντελώς εργοστασιακή κατάσταση και έχει διανύσει κάτι παραπάνω από 78.000 χιλιόμετρα, λίγα αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι μοντέλο του 2003. Αυτή τη στιγμή πωλείται έναντι του ποσού των 18.000€ και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε κάθε λεπτομέρεια από την αγγελία της ελληνικής πλατφόρμας.
Κατασκευάστηκε συνολικά σε μόλις 4.500 αντίτυπα, από το 2002 έως και το 2003, εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου της OZ που «φιλοξενούν» φρένα της Brembo και μπλοκέ διαφορικό της Quaife. Είναι 6,5
εκατοστά φαρδύτερο από ένα Focus της σειράς και στο εσωτερικό κλέβουν την παράσταση τα εντυπωσιακά καθίσματα της Sparco.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 2λιτρος Duratec κινητήρας με τουρμπίνα της Garrett και η απόδοση φτάνει στους 215 ίππους, επίδοση του εκτοξεύει το αμάξωμα των περίπου 1.400 κιλών μέχρι τα 100 km/h σε 6,7 δευτερόλεπτα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρίσκεται σε εντελώς εργοστασιακή κατάσταση και έχει διανύσει κάτι παραπάνω από 78.000 χιλιόμετρα, λίγα αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι μοντέλο του 2003. Αυτή τη στιγμή πωλείται έναντι του ποσού των 18.000€ και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε κάθε λεπτομέρεια από την αγγελία της ελληνικής πλατφόρμας.