Οι τίτλοι του τέλους έχουν πέσει και σύντομα στο όνομα «Audi TT» θα απαντάται κάτι με Crossover προορισμό. Συνεπώς, ειδικά η πρώτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως «future classic».
Σε τέτοιες περιπτώσεις ψάχνουμε πάντα ένα αυτοκίνητο με ελάχιστα χιλιόμετρα, άριστη κατάσταση και ασφαλώς καμία μετατροπή. Ένα καλό παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Audi TT, το οποίο βρίσκεται κάπου
στην Ολλανδία, είναι μοντέλο του 2000 και έχει διανύσει μόλις 28.000 χιλιόμετρα.
Εξοπλίζεται με τον δημοφιλή 1.8T-20V κινητήρα χωρητικότητας 1.800 κ.εκ και αποδίδει 225 ίππους με 280 Nm ροπής από τις 2.200 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός haldex συστήματος και το σασμάν είναι μηχανικό με 6 σχέσεις. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα, επίδοση που «κοιτάζει κατάματα» ακόμα και μοντέλα του σήμερα.
Αυτή τη στιγμή, η τιμή πώλησης αγγίζει τις 17.750€ και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες από την επίσημη αγγελία. Τι πιστεύετε; Θα βγάλει τα χρήματά του στο μέλλον;
Σε τέτοιες περιπτώσεις ψάχνουμε πάντα ένα αυτοκίνητο με ελάχιστα χιλιόμετρα, άριστη κατάσταση και ασφαλώς καμία μετατροπή. Ένα καλό παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Audi TT, το οποίο βρίσκεται κάπου
στην Ολλανδία, είναι μοντέλο του 2000 και έχει διανύσει μόλις 28.000 χιλιόμετρα.
Εξοπλίζεται με τον δημοφιλή 1.8T-20V κινητήρα χωρητικότητας 1.800 κ.εκ και αποδίδει 225 ίππους με 280 Nm ροπής από τις 2.200 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός haldex συστήματος και το σασμάν είναι μηχανικό με 6 σχέσεις. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα, επίδοση που «κοιτάζει κατάματα» ακόμα και μοντέλα του σήμερα.
Αυτή τη στιγμή, η τιμή πώλησης αγγίζει τις 17.750€ και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες από την επίσημη αγγελία. Τι πιστεύετε; Θα βγάλει τα χρήματά του στο μέλλον;