Με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και στόχο να γίνει το ισχυρότερο hot hatch της αγοράς έρχεται η νέα γενιά του Ford Focus RS.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το λανσάρισμά του στην αγορά θα γίνει στο τέλος του 2020 και κάτω από το καπό θα βρίσκεται μία υβριδική 48V έκδοση του γνωστού Ecoboost 2,3 λίτρων που συναντάμε στο
Focus ST. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, η συνδυαστική ισχύς θερμικού κινητήρα για τον εμπρός άξονα και ηλεκτρικού για τον πίσω αυξάνεται πάνω από τους 400 ίππους.
Τεράστιο ενδιαφέρον θα έχει και το σύστημα «e-Twinster» της εταιρείας GKN, που έρχεται να αντικαταστήσει τα συμβατικά διαφορικά, ενώ ασφαλώς δεν θα απουσιάζει το «Drift Mode» προσφέροντας αμέτρητες ώρες διασκέδασης στους μελλοντικούς κατόχους.
Focus ST. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, η συνδυαστική ισχύς θερμικού κινητήρα για τον εμπρός άξονα και ηλεκτρικού για τον πίσω αυξάνεται πάνω από τους 400 ίππους.
Τεράστιο ενδιαφέρον θα έχει και το σύστημα «e-Twinster» της εταιρείας GKN, που έρχεται να αντικαταστήσει τα συμβατικά διαφορικά, ενώ ασφαλώς δεν θα απουσιάζει το «Drift Mode» προσφέροντας αμέτρητες ώρες διασκέδασης στους μελλοντικούς κατόχους.