Στην αποκάλυψη της νέας BMW M2 CS προχώρησε η βαυαρική φίρμα, την τελευταία και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της τρέχουσας γενιάς με την επίσημη παρουσίαση να δρομολογείται για την έκθεση του Λος Άντζελες.
Το βαυαρικό coupe υψηλών επιδόσεων πρόκειται να παραχθεί σε μόλις 2.200 αντίτυπα, κάτι που του δίνει κατευθείαν χαρακτήρα συλλεκτικού. Εξωτερικά διαφοροποιείται λόγω της εκτεταμένης χρήση
ανθρακονημάτων. Προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα και οι σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 19 ιντσών είναι χρυσές ή μαύρες, ενώ τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 μεγέθους 245/35 μπροστά και 265/35 πίσω.
Για πρώτη φορά βλέπουμε μία M2 με carbon οροφή, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένα το εμπρός splitter, τα περιβλήματα των καθρεπτών, η διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος και ο διαχύτης. Κορυφαία υλικά υπάρχουν και στο εσωτερικό με εκτεταμένη χρήση alcantara και carbon, την ώρα που τα μπάκετ καθίσματα με τις κόκκινες ραφές να έρχονται κατευθείαν από τη μεγαλύτερη BMW M4 Competition.
Κάτω από το καπό έχουμε έναν 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με 6 κυλίνδρους σε σειρα, με την απόδοση να φτάνει στους 450 ίππους και 550 Nm ροπής από τις 2.350 σ.α.λ. Συνδυάζεται τόσο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, όσο και με αυτόματο 7άρι DCT, με το δεύτερο να είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.
Το βαυαρικό coupe υψηλών επιδόσεων πρόκειται να παραχθεί σε μόλις 2.200 αντίτυπα, κάτι που του δίνει κατευθείαν χαρακτήρα συλλεκτικού. Εξωτερικά διαφοροποιείται λόγω της εκτεταμένης χρήση
ανθρακονημάτων. Προσφέρεται σε τέσσερα χρώματα και οι σφυρήλατες ζάντες μεγέθους 19 ιντσών είναι χρυσές ή μαύρες, ενώ τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 μεγέθους 245/35 μπροστά και 265/35 πίσω.
Για πρώτη φορά βλέπουμε μία M2 με carbon οροφή, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένα το εμπρός splitter, τα περιβλήματα των καθρεπτών, η διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος και ο διαχύτης. Κορυφαία υλικά υπάρχουν και στο εσωτερικό με εκτεταμένη χρήση alcantara και carbon, την ώρα που τα μπάκετ καθίσματα με τις κόκκινες ραφές να έρχονται κατευθείαν από τη μεγαλύτερη BMW M4 Competition.
Κάτω από το καπό έχουμε έναν 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με 6 κυλίνδρους σε σειρα, με την απόδοση να φτάνει στους 450 ίππους και 550 Nm ροπής από τις 2.350 σ.α.λ. Συνδυάζεται τόσο με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, όσο και με αυτόματο 7άρι DCT, με το δεύτερο να είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι τα κεραμικά δισκόφρενα προσφέρονται ως προαιρετική επιλογή, η ανάρτηση είναι ενεργή και το σύστημα εξάτμισης ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Η τιμή της στην Ελλάδα παραμένει άγνωστη, αλλά στη Γερμανία θα πωλείται έναντι 95.000€.