Η συγχώνευση των ομίλων PSA και FCA φαίνεται ότι επηρεάζει τα μελλοντικά σχέδια της Alfa Romeo, με τη νέα γκάμα της να είναι ακόμα πιο συρρικνωμένη.
Τα αρχικά πλάνα για τη μελλοντική γκάμα της ιταλικής φίρμας περιλάμβαναν στις αρχές του 2018 την 8C, την GTV, αλλά και μία ανανεωμένη έκδοση της Giulietta. Ο νέος χάρτης που δημοσιεύτηκε πρόσφατα,
όμως, περιγράφει μικρότερη γκάμα που θα περιλαμβάνει ένα sedan (Giulia), ένα D-SUV (Stelvio), ένα C-SUV (Tonale) και ένα ακόμα μικρότερο SUV. Συνεπώς η τύχη του hatchback με καταγωγή από το Μιλάνο είναι ίδια με αυτή του Mito.
«Πιστεύω πολύ σε αυτή τη μάρκα, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος με την πορεία της και ελπίζω πως θα επιστρέψει σύντομα στην κερδοφορία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Manley, CEO της FCA.
Τα αρχικά πλάνα για τη μελλοντική γκάμα της ιταλικής φίρμας περιλάμβαναν στις αρχές του 2018 την 8C, την GTV, αλλά και μία ανανεωμένη έκδοση της Giulietta. Ο νέος χάρτης που δημοσιεύτηκε πρόσφατα,
όμως, περιγράφει μικρότερη γκάμα που θα περιλαμβάνει ένα sedan (Giulia), ένα D-SUV (Stelvio), ένα C-SUV (Tonale) και ένα ακόμα μικρότερο SUV. Συνεπώς η τύχη του hatchback με καταγωγή από το Μιλάνο είναι ίδια με αυτή του Mito.
«Πιστεύω πολύ σε αυτή τη μάρκα, αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος με την πορεία της και ελπίζω πως θα επιστρέψει σύντομα στην κερδοφορία», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Michael Manley, CEO της FCA.