Η αντίστροφη μέτρηση για την επίσημη παρουσίαση της νέας BMW Z4 έχει ξεκινήσει και στις 23 Αυγούστου θα αποκαλυφθεί σε εκδήλωση στην Καλιφόρνια.
Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του γερμανικού μοντέλου είδαν το φως της δημοσιότητας και πλέον μπορούμε να διατυπώσουμε μία πρώτη άποψη για το roadster. Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου θα
έχει την κωδική ονομασία G29 και υφασμάτινη ηλεκτρονικά αναδιπλούμενη οροφή.
Εξωτερικά διακρίνεται το μακρύ καπό και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτότερα. Το μυώδες αμάξωμα συνοδεύεται από μια πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων και στο πίσω μέρος υπάρχει ο εντυπωσιακός διαχύτης και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Υπενθυμίζουμε ότι, παρά τις αυξημένες διαστάσεις, το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.400 κιλά μιας και η πλατφόρμα CLAR κατασκευάζεται από μαγνήσιο, χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο.
Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, η πρώτη διαθέσιμη έκδοση είναι η M40i και συνοδεύεται από τον ολοκαίνουριο εξακύλινδρο twin-scroll turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, ενώ η κίνηση θα περνά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Ασφαλώς στη βάση της γκάμας των κινητήρων θα βρίσκονται 2λιτρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα με 180 και 250 ίππους τα οποία θα συνοδεύονται και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ τα 3λιτρα θα αποδίδουν 335 και 385 ίππους.
Η παραγωγή της τρίτης γενιάς BMW Z4 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr, στην Αυστρία, μαζί με το «αδερφάκι» Toyota Supra.
Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του γερμανικού μοντέλου είδαν το φως της δημοσιότητας και πλέον μπορούμε να διατυπώσουμε μία πρώτη άποψη για το roadster. Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου θα
έχει την κωδική ονομασία G29 και υφασμάτινη ηλεκτρονικά αναδιπλούμενη οροφή.
Εξωτερικά διακρίνεται το μακρύ καπό και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτότερα. Το μυώδες αμάξωμα συνοδεύεται από μια πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων και στο πίσω μέρος υπάρχει ο εντυπωσιακός διαχύτης και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Υπενθυμίζουμε ότι, παρά τις αυξημένες διαστάσεις, το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.400 κιλά μιας και η πλατφόρμα CLAR κατασκευάζεται από μαγνήσιο, χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο.
Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, η πρώτη διαθέσιμη έκδοση είναι η M40i και συνοδεύεται από τον ολοκαίνουριο εξακύλινδρο twin-scroll turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, ενώ η κίνηση θα περνά στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Ασφαλώς στη βάση της γκάμας των κινητήρων θα βρίσκονται 2λιτρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα με 180 και 250 ίππους τα οποία θα συνοδεύονται και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ τα 3λιτρα θα αποδίδουν 335 και 385 ίππους.
Η παραγωγή της τρίτης γενιάς BMW Z4 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr, στην Αυστρία, μαζί με το «αδερφάκι» Toyota Supra.