Μπορεί η BMW M5 να ήταν το πρώτο μοντέλο επιδόσεων της βαυαρικής φίρμας με σύστημα τετρακίνησης, αλλά η συγκεκριμένη είδηση έρχεται να χαροποιήσει τους «παραδοσιακούς» λάτρεις της BMW.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες, η νέα BMW M3 G80 θα διατεθεί τόσο ως τετρακίνητη, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα. Βέβαια, δεν είναι σαφές αν κάτι τέτοιο θα γίνεται με
επιλογή του οδηγού ή αν θα υπάρξουν δύο ξεχωριστές εκδόσεις.Το μόνο σίγουρο είναι ότι το δημοφιλέστερο μοντέλο του M-Division θα είναι σε θέση να κάψει τα πίσω ελαστικά.
Τα καλά νέα συνεχίζονται, μιας και η νέα M3 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ικανοποιώντας τους οπαδούς της «old school» οδήγησης. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων, με την απόδοσή να κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων.
Αναμένουμε, λοιπόν, για την οριστικοποίηση των πληροφοριών και τη γνωστοποίηση περισσότερων λεπτομερειών!
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες, η νέα BMW M3 G80 θα διατεθεί τόσο ως τετρακίνητη, όσο και με κίνηση στον πίσω άξονα. Βέβαια, δεν είναι σαφές αν κάτι τέτοιο θα γίνεται με
επιλογή του οδηγού ή αν θα υπάρξουν δύο ξεχωριστές εκδόσεις.Το μόνο σίγουρο είναι ότι το δημοφιλέστερο μοντέλο του M-Division θα είναι σε θέση να κάψει τα πίσω ελαστικά.
Τα καλά νέα συνεχίζονται, μιας και η νέα M3 θα προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ικανοποιώντας τους οπαδούς της «old school» οδήγησης. Τέλος, κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον S58. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σειρά και χωρητικότητας 3 λίτρων, με την απόδοσή να κυμαίνεται μεταξύ 450 και 500 ίππων.
Αναμένουμε, λοιπόν, για την οριστικοποίηση των πληροφοριών και τη γνωστοποίηση περισσότερων λεπτομερειών!