CarΗellas: Η Audi λέει όχι σε μικρότερους κινητήρες για το R8

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Η Audi λέει όχι σε μικρότερους κινητήρες για το R8

Πριν από περίπου ένα μήνα αποκαλύφθηκε η ανανεωμένη έκδοση του Audi R8 με ισχυρότερους V10 κινητήρες.
95197b34b5a1bc59713f74122227f8d9
Μέχρι πρότινος υπήρχαν φήμες ότι πέρα από τον ατμοσφαιρικό V10, θα το δούμε και με τον μικρότερο υπερτροφοδοτούμενο V6 χωρητικότητας 2,9 λίτρων που αυτή τη στιγμή εξοπλίζει το Audi RS4 και την
Porsche Panamera. Το τέλος σε αυτές τις εικασίες ήρθε από τον υπεύθυνο εξέλιξης του γερμανικού supercar, Bjorn Friedrich, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι η συγκεκριμένη γενιά θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με τους δύο ατμοσφαιρικούς V10. «Είναι ο καλύτερος κινητήρας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα παραμείνουμε αποκλειστικά στους V10», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Να υπενθυμίσουμε κάπου εδώ ότι η ανανεωμένη έκδοση του R8 διατίθεται σε coupe και spider εκδόσεις, με την πρώτη έκδοση να κινείται με τονατμοσφαιρικό V10 χωρητικότητας 5.2 λίτρων απόδοσης 570 ίππων (+30 από το απερχόμενο) και 550 Nm ροπής. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της Coupe έκδοσης και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 324 km/h, ενώ στην Spyder έκδοση οι επιδόσεις γίνεται σε 3,4 δεύτερα και 322 km/h αντίστοιχα.
21c7081e5c353523d02ec0289e9a3dc3
Στην περίπτωση του πανίσχυρου Audi R8 V10 Performance Quattro, ο επίσης ατμοσφαιρικός V10 χωρητικότητας 5.2 λίτρων αποδίδει 620 ίππους (+10 από το απερχόμενο) και 580 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα και η τελική ξεπερνά οριακά τα 330 km/h. Όσον αφορά την Spyder έκδοση οι αντίστοιχες επιδόσεις είναι 3,2” και 329 km/h.
Οι τροποποιήσεις στον κινητήρα περιλαμβάνουν νέο φίλτρο μικροσωματιδίων, νέο ψυγείο λαδιού και αναβαθμισμένη αντλία λιπαντικού, ικανή να προσφέρει μέγιστη λίπανση ακόμα και σε συνθήκες πλευρικών επιταχύνσεων της τάξης των 1,5G.