Δύο από τα ισχυρότερα μεγάλα premium sedan της αγοράς είναι η BMW M5 και η Mercedes-AMG E63, αλλά στο βίντεο που θα παρακολουθήσετε βρίσκονται στην ίδια ευθεία οι κορυφαίες τους εκδόσεις.
Από τη μία πλευρά έχουμε την BMW M5 Competition, η οποία εξοπλίζεται με τον V8 TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων. Αποδίδει 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι
διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το 8τάχυτο M Steptronic. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive, το οποίο δίνει ικανότητα μεταφοράς της ροπής αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχεται σε μόλις 3,3 δεύτερα.
Στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η E63 S AMG, που εξοπλίζεται με τον 4λιτρο V8 κινητήρα, ο οποίος διαθέτει διπλά turbo και η απόδοσή του αγγίζει τους 612 ίππους και 850Nm ροπής. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT, ενώ είναι διαθέσιμο και το Drift Mode, το οποίο θα στέλνει μεγαλύτερα ποσοστά ισχύος στον πίσω άξονα. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.
Από τη μία πλευρά έχουμε την BMW M5 Competition, η οποία εξοπλίζεται με τον V8 TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων. Αποδίδει 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι
διαθέσιμη από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το 8τάχυτο M Steptronic. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive, το οποίο δίνει ικανότητα μεταφοράς της ροπής αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 km/h από στάση έρχεται σε μόλις 3,3 δεύτερα.
Στην αντίπερα όχθη βρίσκεται η E63 S AMG, που εξοπλίζεται με τον 4λιτρο V8 κινητήρα, ο οποίος διαθέτει διπλά turbo και η απόδοσή του αγγίζει τους 612 ίππους και 850Nm ροπής. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 9 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT MCT, ενώ είναι διαθέσιμο και το Drift Mode, το οποίο θα στέλνει μεγαλύτερα ποσοστά ισχύος στον πίσω άξονα. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα, τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.