Ο οργανισμός Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) είναι για την Αμερική ότι είναι για εμάς το Euro NCAP, περνά από crash tests τα νέα μοντέλα, βγάζει συμπεράσματα και στο τέλος τις χρονιάς έχουμε τον απολογισμό για κάθε κατηγορία.
Η κορυφαία διάκριση που προσφέρει ο συγκεκριμένος οργανισμός είναι το Top Safety Pick+ και ακολουθεί το Top Safety Pick, ενώ η ομαδοποίηση των αυτοκινήτων γίνεται ασφαλώς με βάση το αμάξωμα. Στην
κορυφαία κατηγορία βρέθηκαν φέτος 30 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 13 προέρχονται από ιαπωνικές φίρμες (2 Honda, 7 Subaru, 1 Mazda, 2 Toyota και 1 Lexus), 12 από κορεάτικες (7 Hyundai και 5 Kia), ενώ μόλις 5 γερμανικά μοντέλα κατάφεραν να βραβευθούν με την κορυφαία διάκριση (3 Mercedes-Benz και 2 BMW).
Με τον ίδιο ρυθμό «κινήθηκε» και η δεύτερη καλύτερη κατηγορία (Top Safety Pick), όπου και πάλι πρωταγωνίστησαν κυρίως μοντέλα των Honda, Hyundai και Kia. Δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι και στις δύο κατηγορίες βρέθηκαν ελάχιστα γερμανικά μοντέλα, ενώ ταυτόχρονα δεν υπήρξε ούτε ένα αυτοκίνητο της Volvo.
Η κορυφαία διάκριση που προσφέρει ο συγκεκριμένος οργανισμός είναι το Top Safety Pick+ και ακολουθεί το Top Safety Pick, ενώ η ομαδοποίηση των αυτοκινήτων γίνεται ασφαλώς με βάση το αμάξωμα. Στην
κορυφαία κατηγορία βρέθηκαν φέτος 30 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 13 προέρχονται από ιαπωνικές φίρμες (2 Honda, 7 Subaru, 1 Mazda, 2 Toyota και 1 Lexus), 12 από κορεάτικες (7 Hyundai και 5 Kia), ενώ μόλις 5 γερμανικά μοντέλα κατάφεραν να βραβευθούν με την κορυφαία διάκριση (3 Mercedes-Benz και 2 BMW).
Με τον ίδιο ρυθμό «κινήθηκε» και η δεύτερη καλύτερη κατηγορία (Top Safety Pick), όπου και πάλι πρωταγωνίστησαν κυρίως μοντέλα των Honda, Hyundai και Kia. Δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι και στις δύο κατηγορίες βρέθηκαν ελάχιστα γερμανικά μοντέλα, ενώ ταυτόχρονα δεν υπήρξε ούτε ένα αυτοκίνητο της Volvo.