Πριν από μερικές ημέρες αποκαλύφθηκε ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, ο οποίος θα τοποθετηθεί στην Aston Martin Valkyrie. Ώρα να μάθετε τα έξι πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του!
Αρχικά, στροφάρει μέχρι τον θεό! Το όριο περιστροφής αγγίζει τις 11.100 σ.α.λ. Η μέγιστη απόδοση των 1.014 ίππων έρχεται λίγο πιο χαμηλά, στις 10.500 σ.α.λ, ενώ η ροπή αγγίζει τα 740 Nm στις 7.000 σ.α.λ. Το
δεύτερο στοιχείο είναι ότι χρειάστηκε διπλάσιος χρόνος έρευνας προκειμένου ο κινητήρας να είναι σε θέση να λάβει έγκριση τύπου για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για έναν κινητήρα τεχνολογίας F1, συνεπώς δεν είναι και τόσο εύκολη η τροποποίηση ώστε να συμμορφωθεί και να λάβει έγκριση τύπου Euro6.
Άλλη μία ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι ότι το κατασκευασμένο από carbon κάλυμμα του κινητήρα δε βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, αλλά μπορεί να επιλεχθεί ως πρόσθετος εξοπλισμός. Το τέταρτο στοιχείο σχετίζεται με το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του V12, ο οποίος φτάνει μόλις στα 206 κιλά. Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα για την κατασκευή των μπιελών χρησιμοποιήθηκε τιτάνιο, τα πιστόνια φέρουν στοιχεία από τη Formula 1, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας ζυγίζει 50% λιγότερο από αυτόν του V12 της One-77.
Επιπλέον, ο κινητήρας είναι μέρος από το σασί και ουσιαστικά ενώνει το εμπρός με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αν αφαιρεθεί ουσιαστικά κόβεται σέ δύο μέρη το αμάξωμα. Τελειώνουμε με το «αρνητικό» στοιχείο που σχετίζεται με την ανθεκτικότητα του κινητήρα. Σύμφωνα με την Aston Martin, το όριο αντοχής του ατμοσφαιρικού V12 είναι τα 100.000 χιλιόμετρα, ενώ κάθε 6.000 χιλιόμετρα πρέπει να γίνεται αλλαγή λιπαντικού.
Αρχικά, στροφάρει μέχρι τον θεό! Το όριο περιστροφής αγγίζει τις 11.100 σ.α.λ. Η μέγιστη απόδοση των 1.014 ίππων έρχεται λίγο πιο χαμηλά, στις 10.500 σ.α.λ, ενώ η ροπή αγγίζει τα 740 Nm στις 7.000 σ.α.λ. Το
δεύτερο στοιχείο είναι ότι χρειάστηκε διπλάσιος χρόνος έρευνας προκειμένου ο κινητήρας να είναι σε θέση να λάβει έγκριση τύπου για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για έναν κινητήρα τεχνολογίας F1, συνεπώς δεν είναι και τόσο εύκολη η τροποποίηση ώστε να συμμορφωθεί και να λάβει έγκριση τύπου Euro6.
Άλλη μία ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι ότι το κατασκευασμένο από carbon κάλυμμα του κινητήρα δε βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, αλλά μπορεί να επιλεχθεί ως πρόσθετος εξοπλισμός. Το τέταρτο στοιχείο σχετίζεται με το εξαιρετικά χαμηλό βάρος του V12, ο οποίος φτάνει μόλις στα 206 κιλά. Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα για την κατασκευή των μπιελών χρησιμοποιήθηκε τιτάνιο, τα πιστόνια φέρουν στοιχεία από τη Formula 1, ενώ ο στροφαλοφόρος άξονας ζυγίζει 50% λιγότερο από αυτόν του V12 της One-77.
Επιπλέον, ο κινητήρας είναι μέρος από το σασί και ουσιαστικά ενώνει το εμπρός με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αν αφαιρεθεί ουσιαστικά κόβεται σέ δύο μέρη το αμάξωμα. Τελειώνουμε με το «αρνητικό» στοιχείο που σχετίζεται με την ανθεκτικότητα του κινητήρα. Σύμφωνα με την Aston Martin, το όριο αντοχής του ατμοσφαιρικού V12 είναι τα 100.000 χιλιόμετρα, ενώ κάθε 6.000 χιλιόμετρα πρέπει να γίνεται αλλαγή λιπαντικού.