Το περασμένο καλοκαίρι σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με την πώληση της 3ης από τις συνολικά 36 Ferrari GTO έναντι του ποσού των 41,5 εκατ. ευρώ. Το παράδοξο της όλης υπόθεσης είναι ότι με μερικούς υπολογισμούς αποδεικνύεται πως είναι ακριβότερη από την αξία της σε χρυσό.
Ένας λάτρεις των αριθμών, και της Ferrari 250 GTO προφανώς, υπολόγισε ότι με τις τωρινές τιμές της αγοράς, αν η 250 GTO των 880 κιλών ήταν κατασκευασμένη από χρυσό θα κόστιζε 35.041.600 δολάρια.
Πράγματι, πολλαπλασιάζοντας τα 880 κιλά του αυτοκινήτου με το ποσό των 39.900 δολαρίων ανά κιλό χρυσού παίρνουμε το αποτέλεσμα των 35 εκατ. δολαρίων.
Συνεπώς, η πραγματική Ferrari 250 GTO κόστισε 1,4 φορές περισσότερο απ’ ότι αν ήταν κατασκευασμένη εξ’ ολοκλήρου από χρυσό. Να υπενθυμίσουμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παρά την ηλικία του, διαθέτει τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο πρωταθλητής της F1, Phil Hill, το 1962 κέρδισε έναν αγώνα με το συγκεκριμένο. Το 2000 μεταβιβάστηκε στον διευθυντή λογισμικού της Microsoft, Dr Greg Whitten, ο οποίος συμμετείχε σε πολλούς ιστορικούς αγώνες.
Ένας λάτρεις των αριθμών, και της Ferrari 250 GTO προφανώς, υπολόγισε ότι με τις τωρινές τιμές της αγοράς, αν η 250 GTO των 880 κιλών ήταν κατασκευασμένη από χρυσό θα κόστιζε 35.041.600 δολάρια.
Πράγματι, πολλαπλασιάζοντας τα 880 κιλά του αυτοκινήτου με το ποσό των 39.900 δολαρίων ανά κιλό χρυσού παίρνουμε το αποτέλεσμα των 35 εκατ. δολαρίων.
Συνεπώς, η πραγματική Ferrari 250 GTO κόστισε 1,4 φορές περισσότερο απ’ ότι αν ήταν κατασκευασμένη εξ’ ολοκλήρου από χρυσό. Να υπενθυμίσουμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παρά την ηλικία του, διαθέτει τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ ο πρωταθλητής της F1, Phil Hill, το 1962 κέρδισε έναν αγώνα με το συγκεκριμένο. Το 2000 μεταβιβάστηκε στον διευθυντή λογισμικού της Microsoft, Dr Greg Whitten, ο οποίος συμμετείχε σε πολλούς ιστορικούς αγώνες.