Το Nissan GT-R, o «Godzilla» όπως συνηθίζουμε να το λέμε, συμπληρώνει τα 50 χρόνια ζωής και αυτή είναι η καλύτερη αφορμή για να γνωρίσουμε την πιο σπάνια έκδοσή του.
Πίσω στο 1995, λοιπόν, όταν η Nissan θέλησε να συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, απέναντι σε «τέρατα» της εποχής, όπως η Porsche 911 GT1 και η McLaren F1 GTR. Για την έγκριση
συμμετοχής, η ιαπωνική φίρμα έπρεπε να κατασκευάσει μία «homologation car» έκδοση δρόμου δημιουργώντας το εικονιζόμενο Nissan GT-R LM (1995: BCNR33).
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο straight-six RB26DETT με αγωνιστικές καταβολές και διπλούς εκκεντροφόρους, αλλά αντί για 600 ίππους και 660 Nm ροπής είναι «φιμωμένος» στους 300. Παρόλα αυτά, παραμένει πισωκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τροποποιήσεις υπάρχουν και στο αμάξωμα, με την τοποθέτηση ενός μεγάλου bodykit, ενώ το εσωτερικό διαφοροποιείται λόγω του Nismo τιμονιού και του δέρματος τύπου alcantara.
Πολλοί το γνωρίσαμε από τη συμμετοχή του στο «intro» του Gran Turismo, κατασκευάστηκε σε μόλις ένα αντίτυπο, δεν πωλήθηκε ποτέ σε ιδιώτη και η Nissan το ταξινόμησε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην έκθεση της Νέας Υόρκης λόγω του εορτασμού των 50 χρόνων ιστορίας αγώνων του θρυλικού πλέον μοντέλου.
Πίσω στο 1995, λοιπόν, όταν η Nissan θέλησε να συμμετάσχει στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, απέναντι σε «τέρατα» της εποχής, όπως η Porsche 911 GT1 και η McLaren F1 GTR. Για την έγκριση
συμμετοχής, η ιαπωνική φίρμα έπρεπε να κατασκευάσει μία «homologation car» έκδοση δρόμου δημιουργώντας το εικονιζόμενο Nissan GT-R LM (1995: BCNR33).
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο straight-six RB26DETT με αγωνιστικές καταβολές και διπλούς εκκεντροφόρους, αλλά αντί για 600 ίππους και 660 Nm ροπής είναι «φιμωμένος» στους 300. Παρόλα αυτά, παραμένει πισωκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τροποποιήσεις υπάρχουν και στο αμάξωμα, με την τοποθέτηση ενός μεγάλου bodykit, ενώ το εσωτερικό διαφοροποιείται λόγω του Nismo τιμονιού και του δέρματος τύπου alcantara.
Πολλοί το γνωρίσαμε από τη συμμετοχή του στο «intro» του Gran Turismo, κατασκευάστηκε σε μόλις ένα αντίτυπο, δεν πωλήθηκε ποτέ σε ιδιώτη και η Nissan το ταξινόμησε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην έκθεση της Νέας Υόρκης λόγω του εορτασμού των 50 χρόνων ιστορίας αγώνων του θρυλικού πλέον μοντέλου.