Alfa Romeo Giulia Sprint GTA, με το «A» στο GTA να προέρχεται από τη λέξη «Alleggerita» (ελαφριά στην ελληνική) κάτι που δικαιολογεί με το παραπάνω, μιας και ζυγίζει μόλις 740 κιλά.
Είναι μοντέλο του 1969 και κατασκευάστηκε σε μόλις 501 αντίτυπα, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα ποθητή τόσο ως ιστορικό, όσο και ως αγωνιστικό αυτοκίνητο. Την κατασκευή της ανέλαβε η Autodelta, το
αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, δίνοντας έμφαση στη μείωση του βάρους κάνοντας εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ζάντες από μαγνήσιο.
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στα μηχανικά μέρη, με τον 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.570 κ.εκ να αποδίδει 170 ίππους σε αγωνιστική ρύθμιση. Διαθέτει δύο μπουζί ανά κύλινδρο, μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ανθεκτικά πιστόνια και πιο άγριους διπλούς εκκεντροφόρους. Επίσης διαφοροποίηση υπάρχει στο πιο κοντό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Η τιμή της θρυλικής Ιταλίδας των ‘60s αγγίζει τις 340.000€, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε όλο το ιστορικό της και περισσότερες φωτογραφίες.
Είναι μοντέλο του 1969 και κατασκευάστηκε σε μόλις 501 αντίτυπα, με αποτέλεσμα να είναι ιδιαίτερα ποθητή τόσο ως ιστορικό, όσο και ως αγωνιστικό αυτοκίνητο. Την κατασκευή της ανέλαβε η Autodelta, το
αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, δίνοντας έμφαση στη μείωση του βάρους κάνοντας εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ζάντες από μαγνήσιο.
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στα μηχανικά μέρη, με τον 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.570 κ.εκ να αποδίδει 170 ίππους σε αγωνιστική ρύθμιση. Διαθέτει δύο μπουζί ανά κύλινδρο, μεγαλύτερη αντλία λαδιού, ανθεκτικά πιστόνια και πιο άγριους διπλούς εκκεντροφόρους. Επίσης διαφοροποίηση υπάρχει στο πιο κοντό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Η τιμή της θρυλικής Ιταλίδας των ‘60s αγγίζει τις 340.000€, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε όλο το ιστορικό της και περισσότερες φωτογραφίες.