Ο Lewis Hamilton πήρε ίσως την πιο ανέλπιστη pole position του στην υβριδική εποχή, η Ferrari κατέρρευσε σε άλλο ένα Σαββατοκύριακο που έδειχνε φαβορί και με τον Valtteri Bottas στην τρίτη θέση, κάθε ελπίδα για μάχη για τους φετινούς τίτλους έδειξε να σβήνει.
Μπαίνοντας στις Κατατακτήριες Δοκιμές, τα κόκκινα μονοθέσια της Ferrari έδειχναν να είναι τα φαβορί. Λίγα λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας όμως, οι μεγαλύτεροι φόβοι των Tifosi επιβεβαιώθηκαν ξανά. Μετά
το Μπαχρέιν, τον Καναδά και την Αυστρία, όταν η Scuderia έχασε τρεις νίκες μέσα από τα χέρια της, έτσι και το Γερμανικό Grand Prix έδειξε στοιχειωμένο για τους Ιταλούς.
Το turbo του Sebastian Vettel «έσκασε» στον out lap του στο Q1, αναγκάζοντάς τον να επιστρέψει εσπευσμένα στα pits. Η επιδιόρθωση δεν ήρθε ποτέ, ο Vettel δεν επανεμφανίστηκε στην διαδικασία και μέλλει να εκκινήσει αύριο από το pitlane.
40 περίπου λεπτά αργότερα, ήταν η σειρά του Charles Leclerc να βγει απογοητευμένος από το μονοθέσιό του χωρίς να σημειώσει χρόνο στο Q3 εξαιτίας κάποιου παρεμφερούς προβλήματος, το οποίο οι Ιταλοί απέδωσαν στην ροή του αέρα προς τον υπερσυμπιεστή.
Κάπως έτσι, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε με άνεση την pole position στην έδρα της Mercedes, σχεδόν δίχως αντίπαλο, καθώς τόσο ο Valtteri Bottas όσο και ο Max Verstappen δεν έδειχναν ικανοί να πλησιάσουν τον ρυθμό του Βρετανού.
Ο ομόσταυλος του Hamilton στα «Ασημί Βέλη» έμεινε μόλις τρίτος, μετέωρος έναντι του ομοσταύλου του στην μάχη τους για τον τίτλο, με τον Mad Max να μπαίνει ανάμεσά τους, παρά τα παράπονά του από τον κινητήρα της Honda στο Q2.
Έτσι, η Mercedes γιόρτασε με τον καλύτερο τρόπο το 200ο της Grand Prix στο σπορ, καθώς και τα 125 χρόνια από την πρώτη φορά που ένα μηχανοκίνητο όχημα, με κινητήρα της Daimler συμμετείχε σε αγώνα ταχύτητας, στην διαδρομή Paris-Rouen του 1894.
Στην τέταρτη θέση πλασαρίστηκε η δεύτερη Red Bull, του Pierre Gasly, που έμεινε αρκετά μακριά ξανά από τον ρυθμό του Verstappen. Αμφότερα τα μονοθέσια των Κόκκινων Ταύρων θα εκκινήσουν μάλιστα αύριο με την μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τις δύο Mercedes (και τον Charles Leclerc) που κατάφεραν να προκριθούν στον τελικό των Κατατακτήριων από το Q2 με την μέση.
Εντυπωσιακός πέμπτος ήταν ο Kimi Raikkonen με έναν εκπληκτικό γύρο που τον έφερε πάνω από τρία δέκατα ταχύτερο από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο του midfield και πολύ κοντά στον χρόνο του Gasly για την τέταρτη θέση. Δίπλα στον Φινλανδό στην εκκίνηση θα βρεθεί ο Romain Grosjean, σε ένα πολύ θετικό -ως τώρα- διήμερο για τον Γάλλο που «κέρδισε» στην ενδοοικογενειακή μάχη τον team-mate του και ανέβασε τις Haas στις θέσεις των υψηλών πλασαρισμάτων.
Έβδομη κατατάχθηκε η πρώτη McLaren, του Carlos Sainz Jr, σε ένα Σαββατοκύριακο που δεν μοιάζει να μπορεί να ξεφύγει από τις υπόλοιπες μεσαίες ομάδες, εν τω μέσω μιας πολύ δυνατής μονομαχίας των «Class B» μονοθεσίων της Formula 1. Όγδοος πλασαρίστηκε ο Sergio Perez, σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την αναβαθμισμένη Racing Point, με τον Nico Hulkenberg να βάζει μια Renault μέσα στην δεκάδα, στην ένατη θέση.
Εκτός αντίθετα έμειναν όλοι οι ομόσταυλοι των προαναφερθέντων, με τον Antonio Giovinazzi να χάνει στο νήμα την είσοδο στην δεκάδα από τον Sergio Perez και να μένει 11ος. Δίπλα του θα βρεθεί ο Kevin Magnussen που έκανε λάθος στον τελευταίο γρήγορο γύρο του στο Q2 και εγκατέλειψε την προσπάθεια πρόκρισης στον τελικό.
Μπαίνοντας στις Κατατακτήριες Δοκιμές, τα κόκκινα μονοθέσια της Ferrari έδειχναν να είναι τα φαβορί. Λίγα λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας όμως, οι μεγαλύτεροι φόβοι των Tifosi επιβεβαιώθηκαν ξανά. Μετά
το Μπαχρέιν, τον Καναδά και την Αυστρία, όταν η Scuderia έχασε τρεις νίκες μέσα από τα χέρια της, έτσι και το Γερμανικό Grand Prix έδειξε στοιχειωμένο για τους Ιταλούς.
Το turbo του Sebastian Vettel «έσκασε» στον out lap του στο Q1, αναγκάζοντάς τον να επιστρέψει εσπευσμένα στα pits. Η επιδιόρθωση δεν ήρθε ποτέ, ο Vettel δεν επανεμφανίστηκε στην διαδικασία και μέλλει να εκκινήσει αύριο από το pitlane.
40 περίπου λεπτά αργότερα, ήταν η σειρά του Charles Leclerc να βγει απογοητευμένος από το μονοθέσιό του χωρίς να σημειώσει χρόνο στο Q3 εξαιτίας κάποιου παρεμφερούς προβλήματος, το οποίο οι Ιταλοί απέδωσαν στην ροή του αέρα προς τον υπερσυμπιεστή.
Κάπως έτσι, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε με άνεση την pole position στην έδρα της Mercedes, σχεδόν δίχως αντίπαλο, καθώς τόσο ο Valtteri Bottas όσο και ο Max Verstappen δεν έδειχναν ικανοί να πλησιάσουν τον ρυθμό του Βρετανού.
Ο ομόσταυλος του Hamilton στα «Ασημί Βέλη» έμεινε μόλις τρίτος, μετέωρος έναντι του ομοσταύλου του στην μάχη τους για τον τίτλο, με τον Mad Max να μπαίνει ανάμεσά τους, παρά τα παράπονά του από τον κινητήρα της Honda στο Q2.
Έτσι, η Mercedes γιόρτασε με τον καλύτερο τρόπο το 200ο της Grand Prix στο σπορ, καθώς και τα 125 χρόνια από την πρώτη φορά που ένα μηχανοκίνητο όχημα, με κινητήρα της Daimler συμμετείχε σε αγώνα ταχύτητας, στην διαδρομή Paris-Rouen του 1894.
Στην τέταρτη θέση πλασαρίστηκε η δεύτερη Red Bull, του Pierre Gasly, που έμεινε αρκετά μακριά ξανά από τον ρυθμό του Verstappen. Αμφότερα τα μονοθέσια των Κόκκινων Ταύρων θα εκκινήσουν μάλιστα αύριο με την μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τις δύο Mercedes (και τον Charles Leclerc) που κατάφεραν να προκριθούν στον τελικό των Κατατακτήριων από το Q2 με την μέση.
Εντυπωσιακός πέμπτος ήταν ο Kimi Raikkonen με έναν εκπληκτικό γύρο που τον έφερε πάνω από τρία δέκατα ταχύτερο από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο του midfield και πολύ κοντά στον χρόνο του Gasly για την τέταρτη θέση. Δίπλα στον Φινλανδό στην εκκίνηση θα βρεθεί ο Romain Grosjean, σε ένα πολύ θετικό -ως τώρα- διήμερο για τον Γάλλο που «κέρδισε» στην ενδοοικογενειακή μάχη τον team-mate του και ανέβασε τις Haas στις θέσεις των υψηλών πλασαρισμάτων.
Έβδομη κατατάχθηκε η πρώτη McLaren, του Carlos Sainz Jr, σε ένα Σαββατοκύριακο που δεν μοιάζει να μπορεί να ξεφύγει από τις υπόλοιπες μεσαίες ομάδες, εν τω μέσω μιας πολύ δυνατής μονομαχίας των «Class B» μονοθεσίων της Formula 1. Όγδοος πλασαρίστηκε ο Sergio Perez, σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την αναβαθμισμένη Racing Point, με τον Nico Hulkenberg να βάζει μια Renault μέσα στην δεκάδα, στην ένατη θέση.
Εκτός αντίθετα έμειναν όλοι οι ομόσταυλοι των προαναφερθέντων, με τον Antonio Giovinazzi να χάνει στο νήμα την είσοδο στην δεκάδα από τον Sergio Perez και να μένει 11ος. Δίπλα του θα βρεθεί ο Kevin Magnussen που έκανε λάθος στον τελευταίο γρήγορο γύρο του στο Q2 και εγκατέλειψε την προσπάθεια πρόκρισης στον τελικό.
13ος μόλις έμεινε ο Daniel Ricciardo με την δεύτερη Renault, ακολουθούμενος από την Toro Rosso του Daniil Kvyat και την Racing Point του Lance Stroll, που προκρίθηκε για πρώτη φορά φέτος στην δεύτερη φάση των Κατατακτήριων.
Εκτός έμειναν, από την άλλη, ο Lando Norris, που διάγει ένα δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο ως τώρα, καθώς και ο έτερος Βρετανοθρεμμένος, Alexander Albon. Στις δύο τελευταίες θέσεις του αυριανού grid, θα παραταχθούν για άλλη μια φορά οι δύο Williams, με τον George Russell να υπερτερεί για 11ο αγώνα στην σειρά του Robert Kubica.
Ο αυριανός αγώνας στο Hockenheimring θα λάβει εκκίνηση στις 16:10 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί ζωντανά τόσο από το ΕΡΤ SPORTS HD όσο και από το Cosmote Sport5HD.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!
Εκτός έμειναν, από την άλλη, ο Lando Norris, που διάγει ένα δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο ως τώρα, καθώς και ο έτερος Βρετανοθρεμμένος, Alexander Albon. Στις δύο τελευταίες θέσεις του αυριανού grid, θα παραταχθούν για άλλη μια φορά οι δύο Williams, με τον George Russell να υπερτερεί για 11ο αγώνα στην σειρά του Robert Kubica.
Ο αυριανός αγώνας στο Hockenheimring θα λάβει εκκίνηση στις 16:10 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί ζωντανά τόσο από το ΕΡΤ SPORTS HD όσο και από το Cosmote Sport5HD.
Σύνταξη κειμένου: Κωνσταντίνος Μπουράμας
Επισκεφθείτε το Garagistas για περισσότερα νέα από τον κόσμο της F1!