Χρειάστηκε μία εξέλιξη επτά γενεών για να δούμε την πρώτη κεντρομήχανη Corvette, η οποία παρουσιάστηκε πριν από μερικές ώρες.
Ονομάζεται Chevrolet Corvette C8 Stingray και διαφοροποιείται σημαντικά από τις προηγούμενες γενιές, πλησιάζοντας περισσότερο στα πρότυπα των ευρωπαϊκών supercars. Σχεδιάστηκε από την αρχή, «πατάει»
σε νέο σασί με υψηλή ακαμψία, διαθέτει έντονα νεύρα σε όλο το αμάξωμα και led φωτιστικά σώματα. Η οροφή είναι αφαιρούμενη, στο πίσω μέρος υπάρχει τζάμι ώστε να είναι εμφανής ο κινητήρας, ενώ υπάρχει μία διακριτική αεροτομή που ταιριάζει γάντι με τον διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις.
Η καμπίνα έχει «τραβηχτεί» πιο μπροστά αναλογικά με τις προηγούμενες εκδόσεις, το μικρής διαμέτρου τιμόνι έχει flat-buttomed σχεδίαση, ενώ στο κέντρο υπάρχει ένα μεγάλο τούνελ και οθόνη αφής μεγέθους 12 ιντσών.Περνώντας στα μηχανικά μέρη, ο κινητήρας που επιλέχθηκε ονομάζεται LT2 και είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων που αποδίδει 495 ίππους και 637 Nm ροπής, ο οποίος για πρώτη φορά διαθέτει κύκλωμα λαδιού ξηρού τύπου με 25% μεγαλύτερο ψυγείο για βέλτιστη λίπανση και όσο το δυνατόν χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ εξοπλίζεται με την ανάρτηση μαγνητοροϊκής τεχνολογίας. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα.
Ονομάζεται Chevrolet Corvette C8 Stingray και διαφοροποιείται σημαντικά από τις προηγούμενες γενιές, πλησιάζοντας περισσότερο στα πρότυπα των ευρωπαϊκών supercars. Σχεδιάστηκε από την αρχή, «πατάει»
σε νέο σασί με υψηλή ακαμψία, διαθέτει έντονα νεύρα σε όλο το αμάξωμα και led φωτιστικά σώματα. Η οροφή είναι αφαιρούμενη, στο πίσω μέρος υπάρχει τζάμι ώστε να είναι εμφανής ο κινητήρας, ενώ υπάρχει μία διακριτική αεροτομή που ταιριάζει γάντι με τον διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις.
Η καμπίνα έχει «τραβηχτεί» πιο μπροστά αναλογικά με τις προηγούμενες εκδόσεις, το μικρής διαμέτρου τιμόνι έχει flat-buttomed σχεδίαση, ενώ στο κέντρο υπάρχει ένα μεγάλο τούνελ και οθόνη αφής μεγέθους 12 ιντσών.Περνώντας στα μηχανικά μέρη, ο κινητήρας που επιλέχθηκε ονομάζεται LT2 και είναι ένας ατμοσφαιρικός V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων που αποδίδει 495 ίππους και 637 Nm ροπής, ο οποίος για πρώτη φορά διαθέτει κύκλωμα λαδιού ξηρού τύπου με 25% μεγαλύτερο ψυγείο για βέλτιστη λίπανση και όσο το δυνατόν χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Συνεργάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ εξοπλίζεται με την ανάρτηση μαγνητοροϊκής τεχνολογίας. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα.
Ευχάριστη είδηση για το νέο αμερικανικό supercar είναι και η τιμή, η οποία στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού δεν θα ξεπερνά τις 60.000€, καταλαβαίνετε λοιπόν ότι ο ευρωπαϊκός ανταγωνισμός απειλείται για τα καλά!