Την κορυφαία έκδοση της ναυαρχίδας της γκάμας της παρουσίασε η Audi που, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες «S» εκδόσεις, εξοπλίζεται με κινητήρα βενζίνης.
Το νέο μοντέλο φέρει διακριτικές αλλαγές εξωτερικά και ξεχωρίζει λόγω των χρωμιωμένων καθρεπτών, των τετραπλών απολήξεων της εξάτμισης και των τεράστιων ζαντών μεγέθους 21 ιντσών, που προαιρετικά
«φιλοξενούν» κεραμικά δισκόφρενα. Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «Matrix Laser» φωτιστικών σωμάτων στο εμπρός μέρος και OLED πίσω.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι υπερπολυτελές, με θερμαινόμενα καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και δύο οθόνες αφής μέσα από τις οποίες ο οδηγός ελέγχει όλα τα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας. Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay.
Κάτω από το καπό, όπως ήδη αναφέραμε, βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης και πιο συγκεκριμένα ο twin-turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων (τον συναντάμε και στην Porsche Cayenne Turbo). Σε συνδυασμό με ένα ήπιο 48V υβριδικό σύστημα αποδίδει 571 ίππους και η ροπή φτάνει στα 800 Nm, ενώ είναι διαθέσιμο και το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για βελτίωση της οικονομίας.
Το νέο μοντέλο φέρει διακριτικές αλλαγές εξωτερικά και ξεχωρίζει λόγω των χρωμιωμένων καθρεπτών, των τετραπλών απολήξεων της εξάτμισης και των τεράστιων ζαντών μεγέθους 21 ιντσών, που προαιρετικά
«φιλοξενούν» κεραμικά δισκόφρενα. Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «Matrix Laser» φωτιστικών σωμάτων στο εμπρός μέρος και OLED πίσω.
Στο εσωτερικό το κλίμα είναι υπερπολυτελές, με θερμαινόμενα καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και δύο οθόνες αφής μέσα από τις οποίες ο οδηγός ελέγχει όλα τα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας. Ασφαλώς υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay.
Κάτω από το καπό, όπως ήδη αναφέραμε, βρίσκεται ένας κινητήρας βενζίνης και πιο συγκεκριμένα ο twin-turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων (τον συναντάμε και στην Porsche Cayenne Turbo). Σε συνδυασμό με ένα ήπιο 48V υβριδικό σύστημα αποδίδει 571 ίππους και η ροπή φτάνει στα 800 Nm, ενώ είναι διαθέσιμο και το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για βελτίωση της οικονομίας.
Τέλος, αξιοσημείωτα συστήματα είναι η τετραδιεύθυνση, ώστε να βελτιωθεί η ευελιξία ενός αυτοκινήτου που αγγίζει τα 5,17 μέτρα και η ύπαρξη συστήματος προγνωστικής ενεργής αερανάρτησης, που μέσω ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών ελέγχει ξεχωριστά τον κάθε τροχό και φέρει κάμερα που σκανάρει το οδόστρωμα.