Είναι γνωστό ότι η τελευταία έκδοση της θρυλικής Integrale ήταν η Lancia Delta Evo 2. Ωστόσο, λίγο πριν την ολοκλήρωση της παραγωγής της, είχε ήδη κατασκευαστή ο αντικαταστάτης. Παρ’ όλα αυτά, ποτέ δεν προχώρησε η όλη διαδικασία.
Εν έτει 1994, η εταιρεία που ήταν υπεύθυνη για την παραγωγή της Evo ΙΙ παρουσίασε τον αντικαταστάτη. Ήταν ένα αυτοκίνητο με μικρές διαφοροποιήσεις, βαμμένο σε βιολετί χρώμα, εξ’ ου και το όνομα «Viola» με
το οποίο την γνώρισε το κοινό. Η Lancia τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είχε ήδη αποφασίσει ότι το κύκλος της Integrale είχε φτάσει στο τέλος του με αποτέλεσμα η Delta Evo 3 να μείνει στην ιστορία απλά ως ένα concept που δεν είδε ποτέ το φως της δημοσιότητας.
Οι αισθητικές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαθιστούσε ήταν ελάχιστες, με τη σημαντικότερη να είναι η τοποθέτηση μεγαλύτερων ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών της Tecnomagnesio. Στο εσωτερικό, μοναδική τροποποίηση ήταν το χειροποίητο ταμπλό με carbon επιφάνειες.Αξιόλογες τροποποιήσεις υπήρξαν κάτω από το καπό του ιταλικού μοντέλου. Ο 2λιτρος κινητήρας απέκτησε πίεση υπερπλήρωσης πάνω από 1 bar για το turbo Garrett T3, νέο σύστημα τροφοδοσίας και η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ξανά προγραμματίστηκε.
Δείτε επίσης: Ξεκίνησαν οι εργασίες για την αναβίωση της Lancia Delta Integrale
Κάπως έτσι, η ισχύς έφτασε στους 240 ίππους και η ροπή τα 320 Nm. Άλλες τροποποιήσεις άξιες αναφοράς ήταν η τοποθέτηση μπλοκέ διαφορικού Birfield, ένας πιο ενισχυμένος συμπλέκτης και τα σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου.
Εν έτει 1994, η εταιρεία που ήταν υπεύθυνη για την παραγωγή της Evo ΙΙ παρουσίασε τον αντικαταστάτη. Ήταν ένα αυτοκίνητο με μικρές διαφοροποιήσεις, βαμμένο σε βιολετί χρώμα, εξ’ ου και το όνομα «Viola» με
το οποίο την γνώρισε το κοινό. Η Lancia τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είχε ήδη αποφασίσει ότι το κύκλος της Integrale είχε φτάσει στο τέλος του με αποτέλεσμα η Delta Evo 3 να μείνει στην ιστορία απλά ως ένα concept που δεν είδε ποτέ το φως της δημοσιότητας.
Οι αισθητικές αλλαγές σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαθιστούσε ήταν ελάχιστες, με τη σημαντικότερη να είναι η τοποθέτηση μεγαλύτερων ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών της Tecnomagnesio. Στο εσωτερικό, μοναδική τροποποίηση ήταν το χειροποίητο ταμπλό με carbon επιφάνειες.Αξιόλογες τροποποιήσεις υπήρξαν κάτω από το καπό του ιταλικού μοντέλου. Ο 2λιτρος κινητήρας απέκτησε πίεση υπερπλήρωσης πάνω από 1 bar για το turbo Garrett T3, νέο σύστημα τροφοδοσίας και η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ξανά προγραμματίστηκε.
Δείτε επίσης: Ξεκίνησαν οι εργασίες για την αναβίωση της Lancia Delta Integrale
Κάπως έτσι, η ισχύς έφτασε στους 240 ίππους και η ροπή τα 320 Nm. Άλλες τροποποιήσεις άξιες αναφοράς ήταν η τοποθέτηση μπλοκέ διαφορικού Birfield, ένας πιο ενισχυμένος συμπλέκτης και τα σωληνάκια φρένων αεροπορικού τύπου.
Το ένα και μοναδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε έχει αριθμό πλαισίου ZLA 831ABO 00584 341.