Βγήκε από το εργοστάσιο το 2004 και στα 17 χρόνια της ιστορίας της έχει διανύσει μόλις 2.012 χιλιόμετρα. Συνολικά πέρασε από δύο ιδιοκτήτες και είναι ένα από τα 400 αντίτυπα που κατασκευάστηκαν συνολικά. Εννοείται πως έχει διατηρηθεί σε υπεράριστη κατάσταση και φέρει όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας.
LaFerrari: Με 372 χλμ/ώρα στην Autobahn (video)
Εξοπλίζεται με ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 λίτρων., ενώ η περιεχόμενη γωνία είναι 65 μοιρών. Αποδίδει 660 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm ροπής, ενώ στροφάρει μέχρι τις 8.200. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω «old school» μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.
LaFerrari: Με 372 χλμ/ώρα στην Autobahn (video)
Εξοπλίζεται με ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα χωρητικότητας 6 λίτρων., ενώ η περιεχόμενη γωνία είναι 65 μοιρών. Αποδίδει 660 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm ροπής, ενώ στροφάρει μέχρι τις 8.200. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω «old school» μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.
Η διαδικτυακή δημοπρασία ολοκληρώθηκε από τον οίκο RM Sotheby's και η τελική τιμή άγγιξε τα 2.321.000 ευρώ. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι και το προηγούμενο ρεκόρ είχε γίνει από Ferrari και, πιο συγκεκριμένα, μία 288 GTO στην οποία αναφερθήκαμε.
Πατώντας εδώ μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του οίκου για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες της συγκεκριμένης Ferrari Enzo.