Το αυτοκίνητο που βλέπετε αποτελεί το No.130 από το σύνολο των 272 μονάδων που κατασκευάστηκαν συνολικά. Βγήκε από το εργοστάσιο τον Φεβρουάριο του 1985 και έχει διανύσει μόλις 23.555 χιλιόμετρα. Αυτή η απόσταση διανύθηκε από τρεις ιδιοκτήτες και πρόσφατα έγινε μεγάλο service που κόστισε 32.000 ευρώ.
Δείτε επίσης: Ferrari Stallone: Ο διάδοχος της LaFerrari;
Η κατάστασή της είναι εκπληκτική, με τον twin-turbo V8 κινητήρα να παραμένει εξαιρετικός στη λειτουργία του. Αποδίδει 400 ίππους και, σε συνδυασμό με τα μόλις 1.160 κιλά, μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χλμ/ώρα.
Δείτε επίσης: Ferrari Stallone: Ο διάδοχος της LaFerrari;
Η κατάστασή της είναι εκπληκτική, με τον twin-turbo V8 κινητήρα να παραμένει εξαιρετικός στη λειτουργία του. Αποδίδει 400 ίππους και, σε συνδυασμό με τα μόλις 1.160 κιλά, μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χλμ/ώρα.
Η συγκεκριμένη Ferrari 288 GTO είναι ένα από τα λίγα αντίτυπα που εξοπλίζονταν από το εργοστάσιο με ηλεκτρικά παράθυρα και air-condition. Φέρει όλες τα γνήσια έγγραφα και πιστοποιητικά, ενώ η δημοπρασία της ολοκληρώθηκε στα τέλη του προηγούμενου μήνα.
Το αυτοκίνητο πωλήθηκε μέσω διαδικτύου από τον οίκο RM Sotheby's και η τελική τιμή ήταν τα 2.075.000 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα.