Δε συγκεκριμένο video είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πως συναρμολογείται ένας κινητήρας wankel.
Ο Alex Kersten από το Car Throttle είχε δαπανήσει μόλις 723€ για ένα Mazda RX8 του 2004 που είχε διανύσει κάτι παραπάνω από 110.000 χιλιόμετρα. Η δυναμομέτρηση του περιστροφικού κινητήρα ήταν
απογοητευτική, μιας και η χαμηλή συμπίεση έδινε γιατί για 240 ίππους, μόλις 163. Ακολούθησε η μέτρηση της συμπίεσης με τον δεύτερο ρότορα να πετυχαίνει μόλις 5 bar, τιμή που καθιστά την επισκευή απαραίτητη, δεδομένου ότι σε «υγιείς» κινητήρες βλέπουμε συμπίεση της τάξης του 6 με 8+ bar.
Άλλα μέρη επισκευάστηκαν, άλλα αντικαταστάθηκαν και σε αυτό το video θα δούμε αναλυτικά τη διαδικασία συναρμολόγησης του κινητήρα. Πλέον ο κινητήρας δουλεύει περίφημα και, όπως θα ακούσετε να τονίζει ο μηχανικός στο τέλος του video, τα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα θα πρέπει να γίνουν με χαμηλό φορτίο, οδηγώντας κάτω από τις 5.000 σ.α.λ. και μόλις συμπληρωθούν θα γίνει αλλαγή λαδιών.
Ο Alex Kersten από το Car Throttle είχε δαπανήσει μόλις 723€ για ένα Mazda RX8 του 2004 που είχε διανύσει κάτι παραπάνω από 110.000 χιλιόμετρα. Η δυναμομέτρηση του περιστροφικού κινητήρα ήταν
απογοητευτική, μιας και η χαμηλή συμπίεση έδινε γιατί για 240 ίππους, μόλις 163. Ακολούθησε η μέτρηση της συμπίεσης με τον δεύτερο ρότορα να πετυχαίνει μόλις 5 bar, τιμή που καθιστά την επισκευή απαραίτητη, δεδομένου ότι σε «υγιείς» κινητήρες βλέπουμε συμπίεση της τάξης του 6 με 8+ bar.
Άλλα μέρη επισκευάστηκαν, άλλα αντικαταστάθηκαν και σε αυτό το video θα δούμε αναλυτικά τη διαδικασία συναρμολόγησης του κινητήρα. Πλέον ο κινητήρας δουλεύει περίφημα και, όπως θα ακούσετε να τονίζει ο μηχανικός στο τέλος του video, τα πρώτα 1.000 χιλιόμετρα θα πρέπει να γίνουν με χαμηλό φορτίο, οδηγώντας κάτω από τις 5.000 σ.α.λ. και μόλις συμπληρωθούν θα γίνει αλλαγή λαδιών.