Θυμάστε το Mazda RX8 των 723€ με τη χαμηλή συμπίεση; Πλέον επισκευάστηκε, βελτιώθηκε και ήταν έτοιμο να δώσει τον καλύτερό του εαυτό στο δυναμόμετρο, αλλά κάτι δεν πήγε καλά!
Υπενθυμίζουμε ότι ο Alex Kersten από το Car Throttle είχε αγοράσει ένα Mazda RX8 του 2004 που είχε διανύσει κάτι παραπάνω από 110.000 χιλιόμετρα. Η δυναμομέτρηση του περιστροφικού κινητήρα ήταν
απογοητευτική, μιας και η χαμηλή συμπίεση έδινε γιατί για 240 ίππους, μόλις 163. Ακολούθησε η μέτρηση της συμπίεσης με τον δεύτερο ρότορα να πετυχαίνει μόλις 5 bar, τιμή που καθιστά την επισκευή απαραίτητη, δεδομένου ότι σε «υγιείς» κινητήρες βλέπουμε συμπίεση της τάξης του 6 με 8+ bar.
Άλλα μέρη επισκευάστηκαν, άλλα αντικαταστάθηκαν και ο κινητήρας είναι πλέον έτοιμος. Παράλληλα, τοποθετήθηκε νέο σύστημα εξάτμισης και αντλία βενζίνης, αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα στο δυναμόμετρο δεν ήταν το αναμενόμενο. Αιτία; Μία κατεστραμμένη βαλβίδα δευτερεύουσας θυρίδας εισαγωγής (SSV), χωρίς υψηλό κόστος επισκευής. Συνεπώς την επόμενη φορά αυτό το Mazda RX8 θα δείξει τον καλύτερό του εαυτό στο δυναμόμετρο, αν βέβαια δεν προκύψει κάτι άλλο.
απογοητευτική, μιας και η χαμηλή συμπίεση έδινε γιατί για 240 ίππους, μόλις 163. Ακολούθησε η μέτρηση της συμπίεσης με τον δεύτερο ρότορα να πετυχαίνει μόλις 5 bar, τιμή που καθιστά την επισκευή απαραίτητη, δεδομένου ότι σε «υγιείς» κινητήρες βλέπουμε συμπίεση της τάξης του 6 με 8+ bar.
Άλλα μέρη επισκευάστηκαν, άλλα αντικαταστάθηκαν και ο κινητήρας είναι πλέον έτοιμος. Παράλληλα, τοποθετήθηκε νέο σύστημα εξάτμισης και αντλία βενζίνης, αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα στο δυναμόμετρο δεν ήταν το αναμενόμενο. Αιτία; Μία κατεστραμμένη βαλβίδα δευτερεύουσας θυρίδας εισαγωγής (SSV), χωρίς υψηλό κόστος επισκευής. Συνεπώς την επόμενη φορά αυτό το Mazda RX8 θα δείξει τον καλύτερό του εαυτό στο δυναμόμετρο, αν βέβαια δεν προκύψει κάτι άλλο.