Πριν από μία εβδομάδα γνωρίσαμε ένα Opel Corsa που έχει διανύσει 400.000 χιλιόμετρα και ήταν η καλύτερη ευκαιρία για να δούμε τα «σωθικά» ενός κινητήρα που έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα, αλλά συντηρείται σωστά.
Αυτή τη φορά έχουμε το δεύτερο μέρος, που περιλαμβάνει το άνοιγμα του κινητήρα ώστε να διαπιστωθεί η κατάστασή του. Οι σημαντικότερες φθορές εντοπίστηκαν στα ελατήρια των εμβόλων και αυτή ήταν η
κυριότερη αιτία της κατανάλωσης λιπαντικού.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για την έκδοση Corsa C 1.200 κ.εκ. με κωδικό κινητήρα Z12XEP, ο οποίος είναι τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός και 16βάλβιδος. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, λοιπόν, το συγκεκριμένο Opel Corsa έχει διανύσει πάνω από 400.000 χιλιόμετρα με τα τελευταία 140.000 να έχουν γίνει με υγραέριο.
Το δεύτερο μέρος ολοκληρώνεται με το πλύσιμο του κινητήρα, ενώ θα ακολουθήσει σύντομα το τρίτο και τελευταίο με τη συναρμολόγηση του μοτέρ. Παναγιώτη, αναμένουμε με ενδιαφέρον!
Αυτή τη φορά έχουμε το δεύτερο μέρος, που περιλαμβάνει το άνοιγμα του κινητήρα ώστε να διαπιστωθεί η κατάστασή του. Οι σημαντικότερες φθορές εντοπίστηκαν στα ελατήρια των εμβόλων και αυτή ήταν η
κυριότερη αιτία της κατανάλωσης λιπαντικού.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για την έκδοση Corsa C 1.200 κ.εκ. με κωδικό κινητήρα Z12XEP, ο οποίος είναι τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός και 16βάλβιδος. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, λοιπόν, το συγκεκριμένο Opel Corsa έχει διανύσει πάνω από 400.000 χιλιόμετρα με τα τελευταία 140.000 να έχουν γίνει με υγραέριο.
Το δεύτερο μέρος ολοκληρώνεται με το πλύσιμο του κινητήρα, ενώ θα ακολουθήσει σύντομα το τρίτο και τελευταίο με τη συναρμολόγηση του μοτέρ. Παναγιώτη, αναμένουμε με ενδιαφέρον!