Σε μόλις 200 αντίτυπα αποφάσισε να βγάλει η Subaru το ισχυρότερο WRX STI στην ιστορία της και, ενδεχομένως, την τελευταία ειδική έκδοση της τρέχουσας γενιάς.
Ονομάζεται Subaru WRX STI S209 και εξωτερικά φέρει καταβολές από το αγωνιστικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας που κερδίζει κατά κόρον σε αγώνες αντοχής. Διαθέτει διαφοροποιημένους
προφυλακτήρες που εξοπλίζονται με αεροδυναμικά βοηθήματα, μία μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό και οροφή από ανθρακονήματα.
Ανθρακονημάτινη είναι επίσης και η αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία συνοδεύεται από έναν διαχύτη και δύο διπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Οι χρυσές ζάντες της BBS μεγέθους 19 ιντσών διαθέτουν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Dunlop μεγέθους 265/35, ενώ η Brembo έχει αναλάβει το σύστημα πέδησης τοποθετώντας κόκκινες εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω.
Περνάμε στον κινητήρα, όπου δε θα μπορούσε να λείπει ο υπερτροφοδοτούμενος boxer χωρητικότητας 2,5 λίτρων, αλλά στην περίπτωση του S209 έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο turbo της HKS, σφυρήλατα «σωθικά», ενώ η εισαγωγή αέρα και η αντλία βενζίνης είναι υψηλής ροής. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με μία πιο ελεύθερη εξάτμιση, έχουν σαν αποτέλεσμα η ισχύς να αυξάνεται στους 341 ίππους.
Στα περαιτέρω μηχανικά μέρη, συναντάμε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης. Τα αμορτισέρ είναι σχεδιασμένα από την Bilstein και συνοδεύονται από σκληρότερα ελατήρια, ενώ το πλαίσιο φέρει αρκετές ενισχύσεις για μέγιστη στρεπτική ακαμψία.
Το νέο Subaru WRX STI S209 θα κατασκευαστεί, όπως ήδη αναφέραμε, σε 200 αντίτυπα και όλα θα διατεθούν στην αμερικανική αγορά.
Ονομάζεται Subaru WRX STI S209 και εξωτερικά φέρει καταβολές από το αγωνιστικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας που κερδίζει κατά κόρον σε αγώνες αντοχής. Διαθέτει διαφοροποιημένους
προφυλακτήρες που εξοπλίζονται με αεροδυναμικά βοηθήματα, μία μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό και οροφή από ανθρακονήματα.
Ανθρακονημάτινη είναι επίσης και η αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία συνοδεύεται από έναν διαχύτη και δύο διπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Οι χρυσές ζάντες της BBS μεγέθους 19 ιντσών διαθέτουν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Dunlop μεγέθους 265/35, ενώ η Brembo έχει αναλάβει το σύστημα πέδησης τοποθετώντας κόκκινες εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω.
Περνάμε στον κινητήρα, όπου δε θα μπορούσε να λείπει ο υπερτροφοδοτούμενος boxer χωρητικότητας 2,5 λίτρων, αλλά στην περίπτωση του S209 έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο turbo της HKS, σφυρήλατα «σωθικά», ενώ η εισαγωγή αέρα και η αντλία βενζίνης είναι υψηλής ροής. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με μία πιο ελεύθερη εξάτμιση, έχουν σαν αποτέλεσμα η ισχύς να αυξάνεται στους 341 ίππους.
Στα περαιτέρω μηχανικά μέρη, συναντάμε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης. Τα αμορτισέρ είναι σχεδιασμένα από την Bilstein και συνοδεύονται από σκληρότερα ελατήρια, ενώ το πλαίσιο φέρει αρκετές ενισχύσεις για μέγιστη στρεπτική ακαμψία.
Το νέο Subaru WRX STI S209 θα κατασκευαστεί, όπως ήδη αναφέραμε, σε 200 αντίτυπα και όλα θα διατεθούν στην αμερικανική αγορά.