Όταν βελτιώνεις ένα αυτοκίνητο σαν τη Lamborghini Urus, ξέρεις ότι το αποτέλεσμα θα είναι μία τερατογένεση. Αυτό ακριβώς δημιούργησε και ο οίκος Manhartt!
Οι Γερμανοί μηχανικοί προχώρησαν αρκετές μηχανικές αναβαθμίσεις, επαναπρογραμματίζοντας την ECU, αλλάζοντας το σύστημα υπερπλήρωσης και τοποθετώντας μία νέα εξάτμιση. Το αποτέλεσμα είναι ο twin-
turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων να αποδίδει πλέον 812 ίππους (από 650) και 980 Nm ροπής (από 800). Αναβαθμίσεις υπάρχουν επίσης και στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την επιπλέον ισχύ.
Εξωτερικά, ο οίκος Manhartt τοποθέτησε πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως το εμπρός splitter, ο διαχύτης και οι διπλή αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ όλα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Παράλληλα, υπάρχουν τετραπλές απολήξεις στο πίσω μέρος και τεράστιες ζάντες 21 ιντσών, που συνοδεύονται από ελαστικά της Pirelli.
Οι Γερμανοί μηχανικοί προχώρησαν αρκετές μηχανικές αναβαθμίσεις, επαναπρογραμματίζοντας την ECU, αλλάζοντας το σύστημα υπερπλήρωσης και τοποθετώντας μία νέα εξάτμιση. Το αποτέλεσμα είναι ο twin-
turbo V8 χωρητικότητας 4 λίτρων να αποδίδει πλέον 812 ίππους (από 650) και 980 Nm ροπής (από 800). Αναβαθμίσεις υπάρχουν επίσης και στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την επιπλέον ισχύ.
Εξωτερικά, ο οίκος Manhartt τοποθέτησε πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως το εμπρός splitter, ο διαχύτης και οι διπλή αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ όλα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Παράλληλα, υπάρχουν τετραπλές απολήξεις στο πίσω μέρος και τεράστιες ζάντες 21 ιντσών, που συνοδεύονται από ελαστικά της Pirelli.