Το Mazda MX-5 αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα στη χώρα μας. Ποιος δε θα ήθελε το ιαπωνικό roadster σε εργοστασιακή κατάσταση;
Το εικονιζόμενο μοντέλο αγοράστηκε το 1990 από ένα ζευγάρι με επενδυτικό σκοπό και αποθηκεύτηκε σε κλειστό χώρο στάθμευσης. Έχει διανύσει μόλις 791 χιλιόμετρα στα 29 χρόνια της ζωής του, αλλά κάθε
τέσσερα χρόνια γινόταν γενικό service ώστε να παραμείνει σε άριστη κατάσταση και μηχανικά.
Είναι βαμμένο σε χρώμα Classic Red και διαθέτει πλούσιο πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα και cruise control. Τέλος, είναι περιττό να αναφέρουμε ότι τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο είναι εργοστασιακά, όπως πχ οι ζάντες αλουμινίου. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την αγγελία.
Το πιθανότερο είναι να μιλάμε για το πιο καλοσυντηρημένο Mazda MX-5 πρώτης γενιάς και η εταιρεία Motorcar το γνωρίζει πολύ καλά, με αποτέλεσμα η τιμή πώλησης να βρίσκεται ελάχιστα κάτω από τις 22.000€. Πιστεύετε αξίζει να δαπανήσει κάποιος αυτό το ποσό για ένα MX-5 που παρά τα 29 του χρόνια είναι σα να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο;
Το εικονιζόμενο μοντέλο αγοράστηκε το 1990 από ένα ζευγάρι με επενδυτικό σκοπό και αποθηκεύτηκε σε κλειστό χώρο στάθμευσης. Έχει διανύσει μόλις 791 χιλιόμετρα στα 29 χρόνια της ζωής του, αλλά κάθε
τέσσερα χρόνια γινόταν γενικό service ώστε να παραμείνει σε άριστη κατάσταση και μηχανικά.
Είναι βαμμένο σε χρώμα Classic Red και διαθέτει πλούσιο πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει ηλεκτρικά παράθυρα και cruise control. Τέλος, είναι περιττό να αναφέρουμε ότι τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο είναι εργοστασιακά, όπως πχ οι ζάντες αλουμινίου. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την αγγελία.
Το πιθανότερο είναι να μιλάμε για το πιο καλοσυντηρημένο Mazda MX-5 πρώτης γενιάς και η εταιρεία Motorcar το γνωρίζει πολύ καλά, με αποτέλεσμα η τιμή πώλησης να βρίσκεται ελάχιστα κάτω από τις 22.000€. Πιστεύετε αξίζει να δαπανήσει κάποιος αυτό το ποσό για ένα MX-5 που παρά τα 29 του χρόνια είναι σα να βγήκε τώρα από το εργοστάσιο;