Με δύο εντυπωσιακά μοντέλα έδωσε το παρόν ο βελτιωτικός οίκος Mugen στην έκθεση του Τόκιο παρουσιάζοντας τα πιο σκληροπυρηνικά Honda Civic Type R.
Το λευκό ονομάζεται Mugen Civic Type R Prototype και σύντομα θα περάσει στην παραγωγή, αλλά θα διατεθεί μόνο στην ιαπωνική αγορά. Διαθέτει splitter χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος είναι
ανασχεδιασμένος, και εισαγωγή αέρα στο καπό.
Στο πλαϊνό τμήμα βλέπουμε νέα μαρσπιέ, μαύρους καθρέφτες και πολυάκτινες ζάντες 19 ιντσών. Στο πίσω μέρος «πρωταγωνιστούν» ο διαχύτης, οι διπλές απολήξεις και η αεροτομή, ενώ να σημειώσουμε ότι τα περισσότερα από τα ανασχεδιασμένα κομμάτια του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Το δεύτερο και πιο σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο της Μugen ονομάζεται RC20GT και είναι έκδοση παραγωγής βασισμένη σε περσινό πρωτότυπο, συνεπώς θα κυκλοφορεί στους δρόμους ακριβώς όπως το βλέπετε. Κάθε κομμάτι του επιπλέον εξοπλισμού είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και, σε αντίθεση με το λευκό, είναι ακόμα πιο «φουσκωμένο» και ακόμα πιο υπερβολικό.
Και στα δύο αυτοκίνητα έχουν γίνει αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη, με το βελτιωτικό οίκο να τονίζει ότι η εξέλιξη έλαβε χώρα σε περιβάλλον πίστας χωρίς να δίνει βέβαια περισσότερες λεπτομέρειες.
Μέχρι να μάθουμε κάτι παραπάνω, ας υπενθυμίσουμε ότι το Honda Civic Type R στην εργοστασιακή του μορφή εξοπλίζεται με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με τεχνολογία VTEC, ο οποίος μετά από κάποιες αλλαγές αποδίδει πλέον 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. Μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, ο οποίος εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το λευκό ονομάζεται Mugen Civic Type R Prototype και σύντομα θα περάσει στην παραγωγή, αλλά θα διατεθεί μόνο στην ιαπωνική αγορά. Διαθέτει splitter χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος είναι
ανασχεδιασμένος, και εισαγωγή αέρα στο καπό.
Στο πλαϊνό τμήμα βλέπουμε νέα μαρσπιέ, μαύρους καθρέφτες και πολυάκτινες ζάντες 19 ιντσών. Στο πίσω μέρος «πρωταγωνιστούν» ο διαχύτης, οι διπλές απολήξεις και η αεροτομή, ενώ να σημειώσουμε ότι τα περισσότερα από τα ανασχεδιασμένα κομμάτια του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Το δεύτερο και πιο σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο της Μugen ονομάζεται RC20GT και είναι έκδοση παραγωγής βασισμένη σε περσινό πρωτότυπο, συνεπώς θα κυκλοφορεί στους δρόμους ακριβώς όπως το βλέπετε. Κάθε κομμάτι του επιπλέον εξοπλισμού είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και, σε αντίθεση με το λευκό, είναι ακόμα πιο «φουσκωμένο» και ακόμα πιο υπερβολικό.
Και στα δύο αυτοκίνητα έχουν γίνει αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη, με το βελτιωτικό οίκο να τονίζει ότι η εξέλιξη έλαβε χώρα σε περιβάλλον πίστας χωρίς να δίνει βέβαια περισσότερες λεπτομέρειες.
Μέχρι να μάθουμε κάτι παραπάνω, ας υπενθυμίσουμε ότι το Honda Civic Type R στην εργοστασιακή του μορφή εξοπλίζεται με τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με τεχνολογία VTEC, ο οποίος μετά από κάποιες αλλαγές αποδίδει πλέον 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. Μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, ο οποίος εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.