Το φράγμα των δύο εκατομμυρίων δολαρίων κατάφερε να σπάσει η πρώτη Toyota Supra παραγωγής σε δημοπρασία.
Το πρώτο αυτοκίνητο της ιαπωνικής φίρμας, με αριθμό πλαισίου 2020-1, κατάφερε να πωληθεί από τον οίκο Barrerr-Jackson στην Αριζόνα έναντι του ποσό των 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων, που ισοδυναμεί με
1.827.000€. Με έναν υπολογισμό μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας ότι μιλάμε για 35 φορές την αξία πώλησης της νέα Toyota Supra, όμως να ξεκαθαρίσουμε ότι όλο το ποσό πρόκειται να διατεθεί σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Η πρώτη Supra είναι βαμμένη σε γκρι ματ χρώμα, ενώ συνδυάζεται με κόκκινους καθρέφτες και μαύρες ζάντες αλουμινίου. Στο καπάκι του κινητήρα υπάρχει η υπογραφή του Akio Toyoda, προέδρου της ιαπωνικής φίρμας, και στο εσωτερικό επικρατεί ο συνδυασμός μαύρο-κόκκινο. Τέλος, πέρα από το αυτοκίνητο, ο νέος ιδιοκτήτης θα παραλάβει μία αγωνιστική φόρμα, τεχνική υποστήριξη σε κάθε track-day και ελεύθερη πρόσβαση σε αγώνες-events που θα λαμβάνουν χώρα στις Η.Π.Α.
Πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το νέο μοντέλο!
Το πρώτο αυτοκίνητο της ιαπωνικής φίρμας, με αριθμό πλαισίου 2020-1, κατάφερε να πωληθεί από τον οίκο Barrerr-Jackson στην Αριζόνα έναντι του ποσό των 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων, που ισοδυναμεί με
1.827.000€. Με έναν υπολογισμό μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας ότι μιλάμε για 35 φορές την αξία πώλησης της νέα Toyota Supra, όμως να ξεκαθαρίσουμε ότι όλο το ποσό πρόκειται να διατεθεί σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Η πρώτη Supra είναι βαμμένη σε γκρι ματ χρώμα, ενώ συνδυάζεται με κόκκινους καθρέφτες και μαύρες ζάντες αλουμινίου. Στο καπάκι του κινητήρα υπάρχει η υπογραφή του Akio Toyoda, προέδρου της ιαπωνικής φίρμας, και στο εσωτερικό επικρατεί ο συνδυασμός μαύρο-κόκκινο. Τέλος, πέρα από το αυτοκίνητο, ο νέος ιδιοκτήτης θα παραλάβει μία αγωνιστική φόρμα, τεχνική υποστήριξη σε κάθε track-day και ελεύθερη πρόσβαση σε αγώνες-events που θα λαμβάνουν χώρα στις Η.Π.Α.
Πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε τα πάντα για το νέο μοντέλο!