Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την επίσημη παρουσίαση της BMW Σειρά 8 και η αποκάλυψη της κορυφαίας M8 είναι πλέον γεγονός.
Προσφέρεται σε δύο αμαξώματα, coupe και cabrio, υπάρχει και η ισχυρότερη BMW M8 Competition, ενώ στο άμεσο μέλλον περιμένουμε και την M8 Gran Coupe. Όπως βλέπετε, το εμπρός μέρος διαφοροποιείται
λόγω της ύπαρξης carbon επιφανειών (M Carbon Exterior) και γίνεται αισθητά πιο «άγριο» σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.
Οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους είναι μεγέθους 19 ιντσών (20” στον προαιρετικό εξοπλισμό), ενώ η οροφή και οι καθρέφτες είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα στην περίπτωση της Competition έκδοσης. Το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό και διαφοροποιημένο από την M850i, με τον διαχύτη και τη μικρή αεροτομή να κατασκευάζονται επίσης από carbon, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι τέσσερις.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με την ιπποδύναμη να αγγίζει περίπου τους 600 ίππους και τη ροπή τα 750 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ υπάρχει και ενεργό Μ διαφορικό. Στο σύστημα τετρακίνησης, M xDrive, υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, το 4WD, το 4WD Sport και το 2WD, με το τελευταίο να δίνει δυνατότητα μεταφοράς του 100% της ισχύος στον πίσω άξονα.
Τα 100 km/h στην περίπτωση της Coupe έρχονται από στάση σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ στην περίπτωση της M8 Convertible μόλις 0,1” αργότερα, ενώ η τελική περιορίζεται στα 250 km/h. Κατά 25 ίππους πιο ισχυρός είναι ο V8 κάτω από το καπό της Competition κερδίζοντας σε επιδόσεις 0,1” στα 0-100, ήτοι 3,2 δευτερόλεπτα για την Competition Coupe και 3,3 για την Competition Convertible.
Προσφέρεται σε δύο αμαξώματα, coupe και cabrio, υπάρχει και η ισχυρότερη BMW M8 Competition, ενώ στο άμεσο μέλλον περιμένουμε και την M8 Gran Coupe. Όπως βλέπετε, το εμπρός μέρος διαφοροποιείται
λόγω της ύπαρξης carbon επιφανειών (M Carbon Exterior) και γίνεται αισθητά πιο «άγριο» σε σχέση με τις απλές εκδόσεις.
Οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους είναι μεγέθους 19 ιντσών (20” στον προαιρετικό εξοπλισμό), ενώ η οροφή και οι καθρέφτες είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα στην περίπτωση της Competition έκδοσης. Το πίσω μέρος είναι πολύ εντυπωσιακό και διαφοροποιημένο από την M850i, με τον διαχύτη και τη μικρή αεροτομή να κατασκευάζονται επίσης από carbon, ενώ οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι τέσσερις.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με την ιπποδύναμη να αγγίζει περίπου τους 600 ίππους και τη ροπή τα 750 Nm. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ υπάρχει και ενεργό Μ διαφορικό. Στο σύστημα τετρακίνησης, M xDrive, υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, το 4WD, το 4WD Sport και το 2WD, με το τελευταίο να δίνει δυνατότητα μεταφοράς του 100% της ισχύος στον πίσω άξονα.
Τα 100 km/h στην περίπτωση της Coupe έρχονται από στάση σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ στην περίπτωση της M8 Convertible μόλις 0,1” αργότερα, ενώ η τελική περιορίζεται στα 250 km/h. Κατά 25 ίππους πιο ισχυρός είναι ο V8 κάτω από το καπό της Competition κερδίζοντας σε επιδόσεις 0,1” στα 0-100, ήτοι 3,2 δευτερόλεπτα για την Competition Coupe και 3,3 για την Competition Convertible.
Μέχρι το ερχόμενο φθινόπωρο θα έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες, ενώ η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.