Σε μόλις 366 αντίτυπα κατασκευάστηκε η συγκεκριμένη έκδοση του Nissan GT-R R34, συνεπώς μιλάμε για ένα πολύ σπάνιο, θρυλικό αυτοκίνητο.
Ονομάζεται R34 GT-R M-Spec και είναι το νούμερο 50 από τα 366, ενώ στο συγκεκριμένο «Black Pearl» χρώμα κατασκευάστηκαν μόνο τα 39 αντίτυπα. Βασίζεται στο V-Spec Ι, αλλά το «M» αντιπροσωπεύει το
αρχικό γράμμα του ονόματος του τότε αρχιμηχανικού της Nissan, Mizuno Kazutoshi. Οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται μόνο στην τροποποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης, καθώς επίσης και δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός RB26DETT twin-turbo χωρητικότητας 2,6 λίτρων και απόδοσης 327 ίππων. Επιπλέον, αναβαθμισμένο είναι το σύστημα τετρακίνησης της ATTESA, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό είναι και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Active LSD.
Τέλος, δυο επιπλέον πληροφορίες προστέθηκαν στις ενδείξεις της οθόνης, οι οποίες αφορούσαν τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγείς καθώς και τη θερμοκρασία των καυσαερίων, ενώ ο πίσω διαχύτης στη συγκεκριμένη έκδοση είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.
Σχετικά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αγοράστηκε τον Μάιο του 2001 και παρέμεινε στα χέρια του πρώτου ιδιοκτήτη μέχρι σήμερα. Βρίσκεται σε άριστη εργοστασιακή κατάσταση, ασφαλώς δεν υπάρχει καταγεγραμμένη εμπλοκή σε ατύχημα και έχει διανύσει 57.000 χιλιόμετρα. Η τιμή πώλησης αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις 82.000€ και, πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες και αναλυτικότερες πληροφορίες.
Ονομάζεται R34 GT-R M-Spec και είναι το νούμερο 50 από τα 366, ενώ στο συγκεκριμένο «Black Pearl» χρώμα κατασκευάστηκαν μόνο τα 39 αντίτυπα. Βασίζεται στο V-Spec Ι, αλλά το «M» αντιπροσωπεύει το
αρχικό γράμμα του ονόματος του τότε αρχιμηχανικού της Nissan, Mizuno Kazutoshi. Οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται μόνο στην τροποποιημένη ρύθμιση της ανάρτησης, καθώς επίσης και δερμάτινο σαλόνι με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός RB26DETT twin-turbo χωρητικότητας 2,6 λίτρων και απόδοσης 327 ίππων. Επιπλέον, αναβαθμισμένο είναι το σύστημα τετρακίνησης της ATTESA, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό είναι και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Active LSD.
Τέλος, δυο επιπλέον πληροφορίες προστέθηκαν στις ενδείξεις της οθόνης, οι οποίες αφορούσαν τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγείς καθώς και τη θερμοκρασία των καυσαερίων, ενώ ο πίσω διαχύτης στη συγκεκριμένη έκδοση είναι εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.
Σχετικά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αγοράστηκε τον Μάιο του 2001 και παρέμεινε στα χέρια του πρώτου ιδιοκτήτη μέχρι σήμερα. Βρίσκεται σε άριστη εργοστασιακή κατάσταση, ασφαλώς δεν υπάρχει καταγεγραμμένη εμπλοκή σε ατύχημα και έχει διανύσει 57.000 χιλιόμετρα. Η τιμή πώλησης αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις 82.000€ και, πατώντας εδώ, μπορείτε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες και αναλυτικότερες πληροφορίες.