Το πιο ισχυρό hatchback στον πλανήτη ονομάζεται Audi RS3, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για τον βελτιωτικό οίκο ABT Sportsline.
Οι Γερμανοί έβαλαν το χεράκι τους στον 2.5 TFSI και η ισχύς εκτοξεύτηκε στους 500 ίππους (+100), ενώ η ροπή έφτασε στα 480 Nm (+90). Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, επενέβησαν στη χαρτογράφηση
του κινητήρα, ενώ παράλληλα αντικατέστησαν και το σύστημα εξάτμισης, τοποθετώντας ένα με δύο διπλές απολήξεις βαμμένες με μαύρο ματ.
Τη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς αναλαμβάνουν τα νέα ελατήρια, οι anti-roll bars και το ειδικά σχεδιασμένο σύστημα πέδησης.
Αλλαγές υπάρχουν και εξωτερικά, με το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει και να «πατά» σε ζάντες αλουμινίου της ABT, οι οποίες διατίθενται σε μέγεθος 19 ή 20 ιντσών. Επίσης, υπάρχουν νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και λογότυπα του βελτιωτικού οίκου, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Στο εσωτερικό συναντάμε κάποιες carbon επιφάνειες σε σημεία όπως το τιμόνι και τα καθίσματα.
Οι Γερμανοί έβαλαν το χεράκι τους στον 2.5 TFSI και η ισχύς εκτοξεύτηκε στους 500 ίππους (+100), ενώ η ροπή έφτασε στα 480 Nm (+90). Για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, επενέβησαν στη χαρτογράφηση
του κινητήρα, ενώ παράλληλα αντικατέστησαν και το σύστημα εξάτμισης, τοποθετώντας ένα με δύο διπλές απολήξεις βαμμένες με μαύρο ματ.
Τη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς αναλαμβάνουν τα νέα ελατήρια, οι anti-roll bars και το ειδικά σχεδιασμένο σύστημα πέδησης.
Αλλαγές υπάρχουν και εξωτερικά, με το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει και να «πατά» σε ζάντες αλουμινίου της ABT, οι οποίες διατίθενται σε μέγεθος 19 ή 20 ιντσών. Επίσης, υπάρχουν νέα αεροδυναμικά βοηθήματα και λογότυπα του βελτιωτικού οίκου, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Στο εσωτερικό συναντάμε κάποιες carbon επιφάνειες σε σημεία όπως το τιμόνι και τα καθίσματα.