Έχουν περάσει σχεδόν 8 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Audi A1 και η αντίστροφη μέτρηση για την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς έχει ξεκινήσει, αλλά ο βελγικός ειδικός τύπος χάλασε τα σχέδια της γερμανικής φίρμας.
Στις φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε βλέπετε το νέο Audi A1 στην έκδοση S-Line. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου VW, ενώ σε σχέση με το Polo θα είναι εμφανώς μεγαλύτερο. Ήδη
γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν 3θυρες εκδόσεις.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι επιθετική με τη μάσκα να φέρει το κλασσικό τραπεζοειδές σχήμα των μοντέλων της φίρμας και τα έντονα νεύρα να διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Ασφαλώς τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου Led, και στο πίσω μέρος υπάρχει μια διακριτική αεροτομή και ένας διαχύτης. Παρ΄ όλα αυτά το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει πλούσιο εξοπλισμό συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε και την επίσημη αποκάλυψη.
Στο εσωτερικό εντοπίζεται το Audi Virtual Cockpit και το MMI σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που συνοδεύεται από άλλη μία οθόνη στην κεντρική κονσόλα. Η συνδεσιμότητα με έξυπνες συσκευές επιτυγχάνεται μέσω των λογισμικών Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση 4G. Κάπου εδώ να σημειώσουμε ότι στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει σύστημα ανίχνευσης πεζών.
Σχετικά με τους κινητήρες, είναι σίγουρο ότι στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 3κύλινδρος TSI χωρητικότητας 1000 κ.εκ και απόδοσης 115 ίππων. Ακολουθεί ο γνωστός 1,5 TSI με τους 150 ίππους και στην κορυφή βρίσκεται το Audi S1 με τον 2λιτρο TSI που θα αγγίζει τους 250 ίππους και θα συνοδεύεται από σύστημα τετρακίνησης. Προς το παρόν δε γνωρίζουμε κάτι για τα πετρελαιοκίνητα σύνολα!
Στις φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε βλέπετε το νέο Audi A1 στην έκδοση S-Line. Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου VW, ενώ σε σχέση με το Polo θα είναι εμφανώς μεγαλύτερο. Ήδη
γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν 3θυρες εκδόσεις.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι επιθετική με τη μάσκα να φέρει το κλασσικό τραπεζοειδές σχήμα των μοντέλων της φίρμας και τα έντονα νεύρα να διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Ασφαλώς τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου Led, και στο πίσω μέρος υπάρχει μια διακριτική αεροτομή και ένας διαχύτης. Παρ΄ όλα αυτά το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει πλούσιο εξοπλισμό συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε και την επίσημη αποκάλυψη.
Στο εσωτερικό εντοπίζεται το Audi Virtual Cockpit και το MMI σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που συνοδεύεται από άλλη μία οθόνη στην κεντρική κονσόλα. Η συνδεσιμότητα με έξυπνες συσκευές επιτυγχάνεται μέσω των λογισμικών Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση 4G. Κάπου εδώ να σημειώσουμε ότι στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει σύστημα ανίχνευσης πεζών.
Σχετικά με τους κινητήρες, είναι σίγουρο ότι στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 3κύλινδρος TSI χωρητικότητας 1000 κ.εκ και απόδοσης 115 ίππων. Ακολουθεί ο γνωστός 1,5 TSI με τους 150 ίππους και στην κορυφή βρίσκεται το Audi S1 με τον 2λιτρο TSI που θα αγγίζει τους 250 ίππους και θα συνοδεύεται από σύστημα τετρακίνησης. Προς το παρόν δε γνωρίζουμε κάτι για τα πετρελαιοκίνητα σύνολα!