Έχουν περάσει 19 χρόνια από τότε που ο αριθμός 8 κοσμούσε ένα μοντέλο της βαυαρικής φίρμα, αλλά σήμερα κάτι τέτοιο τελειώνει γιατί η BMW μόλις παρουσίασε επίσημες εικόνες και πληροφορίες για τη νέα 8 Series Coupe.
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα διατεθεί σε τρία αμαξώματα, την coupe, την cabriolet, ενώ λίγο αργότερα θα δούμε και την 4θυρη έκδοση Gran Coupe. Σχεδιαστικά, η 8 Series Coupe διακρίνεται από τα έντονα νεύρα
στο καπό, την οροφή και το πλαινό τμήμα. Στο εμπρός τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστικά μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα, ενώ στο πίσω μέρος σήμα κατατεθέν είναι οι μεγάλες απολήξεις και ο διακριτικός διαχύτης.
Στο εσωτερικό, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει μία οθόνη 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ασφαλώς ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ιντσών.
Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, αρχικά θα δούμε την έκδοση 840d xDrive Coupe, με τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα (B57D30), ο οποίος αποδίδει 320 ίππους και 680 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Η δεύτερη έκδοση ονομάζεται M850i και εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουριο V8 κινητήρα με διπλό turbo και χωρητικότητα 4,4 λίτρα. Η απόδοσή της αγγίζει τους 530 ίππους και τα 750 Nm ροπής, γεγονός που επιτρέπει τα 0-100 km/h σε μόλις 3,7”. Τέλος, εντός του 2019 θα παρουσιαστεί και η κορυφαία Μ8 των 600 ίππων.
Σε όλες τις εκδόσεις, η κίνηση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων και θα υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal, το Sport και το Sport+. Αξίζει να σημειώσουμε επίσης ότι όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και ηλεκτρονική ανάρτηση, με τη διάταξη εμπρός να είναι διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλών συνδέσμων με πέντε βραχίονες.
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα διατεθεί σε τρία αμαξώματα, την coupe, την cabriolet, ενώ λίγο αργότερα θα δούμε και την 4θυρη έκδοση Gran Coupe. Σχεδιαστικά, η 8 Series Coupe διακρίνεται από τα έντονα νεύρα
στο καπό, την οροφή και το πλαινό τμήμα. Στο εμπρός τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστικά μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα, ενώ στο πίσω μέρος σήμα κατατεθέν είναι οι μεγάλες απολήξεις και ο διακριτικός διαχύτης.
Στο εσωτερικό, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει μία οθόνη 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ασφαλώς ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ιντσών.
Περνώντας στα μηχανικά σύνολα, αρχικά θα δούμε την έκδοση 840d xDrive Coupe, με τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα (B57D30), ο οποίος αποδίδει 320 ίππους και 680 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Η δεύτερη έκδοση ονομάζεται M850i και εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουριο V8 κινητήρα με διπλό turbo και χωρητικότητα 4,4 λίτρα. Η απόδοσή της αγγίζει τους 530 ίππους και τα 750 Nm ροπής, γεγονός που επιτρέπει τα 0-100 km/h σε μόλις 3,7”. Τέλος, εντός του 2019 θα παρουσιαστεί και η κορυφαία Μ8 των 600 ίππων.
Σε όλες τις εκδόσεις, η κίνηση θα περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων και θα υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal, το Sport και το Sport+. Αξίζει να σημειώσουμε επίσης ότι όλες οι εκδόσεις θα εξοπλίζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και ηλεκτρονική ανάρτηση, με τη διάταξη εμπρός να είναι διπλά ψαλίδια και πίσω πολλαπλών συνδέσμων με πέντε βραχίονες.