Μετά από μία σειρά teaser φωτογραφιών, ήρθε η ώρα της αποκάλυψης για το νέο Volvo S60 που θα βρεθεί αντιμέτωπο με μοντέλα όπως το Audi A4, η BMW 3-Series και η Mercedes-Benz C-Class.
Βασίζεται στην πλατφόρμα SPA, όπως και το V60, έχει μήκος 4.761 mm, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της σουηδικής φίρμας που θα κατασκευάζεται στην Αμερική. Στο εμπρός τμήμα βρίσκεται η χαρακτηριστική
μάσκα της φίρμας και τα λεπτά Led φωτιστικά σώματα, ενώ έντονα νεύρα διατρέχουν το καπό και το πλαϊνό τμήμα. Στο πίσω μέρος πρωταγωνιστούν τα τολμηρά ως προς την σχεδίαση φώτα και οι απολήξεις των εξατμίσεων.
Στο εσωτερικό δε συναντάμε μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας. Το τιμόνι είναι τριάκτινο και πολυλειτουργικό, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Σημειώνουμε κάπου εδώ ότι διατίθεται σύστημα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει και δίκτυο 4G.
Όπως σε κάθε μοντέλο της Volvo, έτσι κι εδώ υπάρχουν πολλά συστήματα ασφαλείας, όπως το City Safety και το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση κινδύνου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το Pilot Assist System, όπου το αυτοκίνητο κινείται αυτόνομα κάτω από ορισμένες συνθήκες.
Περνάμε στα μηχανικά σύνολο τώρα, όπου όπως προείπαμε δεν υπάρχει κινητήρας πετρελαίου, αλλά δύο εκδόσεις βενζίνης και δύο εκδόσεις υβριδικών. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος T5 απόδοσης 250 ίππων και κίνησης μόνο στον εμπρός άξονα. Συνεχίζουμε με τον κινητήρα Τ6 αυξημένης απόδοσης στους 310 ίππους, που συνοδεύεται από σύστημα τετρακίνησης.
Οι υβριδικές εκδόσεις, τέλος, είναι η υβριδική T6, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, δίνει απόδοση 340 ίππων. Αμέσως μετά υπάρχει η υβριδική Τ8 των 400 ίππων, ενώ στην έκδοση Polestar η ισχύς ανεβαίνει στα 415 άλογα.
Βασίζεται στην πλατφόρμα SPA, όπως και το V60, έχει μήκος 4.761 mm, ενώ είναι το πρώτο μοντέλο της σουηδικής φίρμας που θα κατασκευάζεται στην Αμερική. Στο εμπρός τμήμα βρίσκεται η χαρακτηριστική
μάσκα της φίρμας και τα λεπτά Led φωτιστικά σώματα, ενώ έντονα νεύρα διατρέχουν το καπό και το πλαϊνό τμήμα. Στο πίσω μέρος πρωταγωνιστούν τα τολμηρά ως προς την σχεδίαση φώτα και οι απολήξεις των εξατμίσεων.
Στο εσωτερικό δε συναντάμε μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας. Το τιμόνι είναι τριάκτινο και πολυλειτουργικό, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Σημειώνουμε κάπου εδώ ότι διατίθεται σύστημα συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay, ενώ υπάρχει και δίκτυο 4G.
Όπως σε κάθε μοντέλο της Volvo, έτσι κι εδώ υπάρχουν πολλά συστήματα ασφαλείας, όπως το City Safety και το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση κινδύνου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το Pilot Assist System, όπου το αυτοκίνητο κινείται αυτόνομα κάτω από ορισμένες συνθήκες.
Περνάμε στα μηχανικά σύνολο τώρα, όπου όπως προείπαμε δεν υπάρχει κινητήρας πετρελαίου, αλλά δύο εκδόσεις βενζίνης και δύο εκδόσεις υβριδικών. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ένας 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος T5 απόδοσης 250 ίππων και κίνησης μόνο στον εμπρός άξονα. Συνεχίζουμε με τον κινητήρα Τ6 αυξημένης απόδοσης στους 310 ίππους, που συνοδεύεται από σύστημα τετρακίνησης.
Οι υβριδικές εκδόσεις, τέλος, είναι η υβριδική T6, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, δίνει απόδοση 340 ίππων. Αμέσως μετά υπάρχει η υβριδική Τ8 των 400 ίππων, ενώ στην έκδοση Polestar η ισχύς ανεβαίνει στα 415 άλογα.